خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در مورد خبر ایلنا

کد خبر : ۱۵۴۳۵۱

برابر گزارشات دریافتی از مدیریت سامانه ۲ تندور که مسئولت خدمت رسانی از پایا نه‌های خاوران و میدان خراسان را عهده دار بوده در ایام ۲۲و۲۳ اسفند ماه جاری تنها از پایانه‌های مذ کور ۳۳ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس شهروندان را به بهشت زهراو بالعکس منتقل نموده‌اند.

ایلنا: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در واکنش به خبر «اتوبوس‌هایی که تنها در اخبار مسافران را به بهشت زهرا می‌برند» که در خبرگزاری کار ایران(ایلنا) منتشر شد توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا در این جوابیه آمده است؛
۱ - در ساعت ۰۰/۹ مورخه سه شنبه ۲۰/۱۲ / ۹۲ اطلاعیه خدمت رسانی برای روزهای پایانی سال توسط روابط عمومی شرکت واحد جهت کلیه رسانه‌های صوتی - تصویری – مکتوب و سایت‌های خبری از جمله ایلنا ارسال گردید.

۲ - برابر گزارشات دریافتی از مدیریت سامانه ۲ تندور که مسئولت خدمت رسانی از پایا نه‌های خاوران و میدان خراسان را عهده دار بوده در ایام ۲۲و۲۳ اسفند ماه جاری تنها از پایانه‌های مذ کور ۳۳ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس شهروندان را به بهشت زهراو بالعکس منتقل نموده‌اند.

۳ - مستندات سرویس دهی به صورت تصویری و پرینت ماخوذه از سیستم چی پی اس موجود و قابل ارائه و مشاهده می‌باشد.

۴ - ظاهراً خبرنگار آن خبرگزاری محترم به مسئولین پایانه خاوران مراجعه و حضوراً نیز توضیحات لازم به وی داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز