خبرگزاری کار ایران

اتمام عملیات بتن ریزی پل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن تا پایان سال جاری

کد خبر : ۱۵۳۶۶۳

طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات احداثپل اصلی بزرگراه فتح با رودخانه کن، از هفته اول فروردین ماه سال ۱۳۹۳ وارد فاز اقدامات تکمیلی از قبیل ایزولاسیون و نصب هندریل‌ها خواهد شد.

ایلنا: مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اتمام عملیات بتن ریزی بخشی از عرشه پل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن خبر داد و گفت: عملیات احداثپل اصلی بزرگراه فتح با رودخانه کن، از هفته اول فروردین ماه سال ۹۳ وارد فاز اقدامات تکمیلی از قبیل ایزولاسیون و نصب هندریل‌ها خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبر افزود: متعاقب اتمام عملیات نصب تیر‌ها و قالب‌های فلزی موردنیاز برای احداثپل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن، عملیات بتن ریزی عرشه این سازه ترافیکی از بیستم اسفندماه سال جاری آغاز شده و پیش بینی می‌شود این عملیات تا پایان امسال تکمیل شود.

محمد حسن وساق با بیان آنکه بیش از ۶۵ درصد از سطح عرشه پل اصلی تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن آرماتوربندی شده است، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، مانع اجرایی خاصی در مسیر بتن ریزی بخش باقی مانده عرشه وجود ندارد.

وی در تشریح پیشرفت عملیات بهسازی و تثبیت بستر رودخانه کن، از اجرای موفقیت آمیز عملیات انحراف آب این رودخانه خبرداد و گفت: باتوجه به جمع آوری جرثقیل‌های موردنیاز برای نصب تیرهای فلزی، عملیات گابیون بندی بستر رودخانه به زودی آغاز خواهد شد.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات احداثپل اصلی بزرگراه فتح با رودخانه کن، از هفته اول فروردین ماه سال ۱۳۹۳ وارد فاز اقدامات تکمیلی از قبیل ایزولاسیون و نصب هندریل‌ها خواهد شد.

براساس این گزارش، پل کندروی جنوبی این تقاطع سه شنبه هفته گذشته به روی خودرو‌ها گشوده شد تا مشکلات ترافیکی به وجود آمده پس از سیلاب رودخانه کن در سال ۱۳۹۱ تا زمان بهره برداری پل‌های اصلی به حداقل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز