خبرگزاری کار ایران

وقف مهریه برای ساخت مسجد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۹۹

روستای مولاقلی فاقد مسجد بوده است و یک بانوی خیر مهریه خود را با نیت ساخت مسجد وقف کرده است.

ایلنا: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم با بیان اینکه دو وقف جدید توسط واقفین خیراندیش سمیرمی به ثبت رسید، گفت: زمینی با مساحتی بالغ بر ۴۰۰ مترمربع در سمیرم وقف ساخت مسجد شد.

به گزارش ایلنا، " علی مبشری " سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم با بیان اینکه قطعه زمینی توسط روح انگیز شهریاری، بانویی از اهالی شهرستان سمیرم با نیت ساخت مسجد وقف شد، اظهار داشت: این قطعه زمین با مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع در روستای مولاقلی از مناطق وردشت سمیرم واقع شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم افزود: روستای مولاقلی فاقد مسجد بوده است و این بانوی خیر مهریه خود را با نیت ساخت مسجد وقف کرده است.

مبشری با بیان اینکه اعتبارات لازم برای ساخت این مسجد از محل تملک و دارایی و کمک‌های مردمی تأمین خواهد شد، تصریح کرد: این موقوفه بالغ بر ۴۰ میلیون ریال، ارزش ریالی است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم در ادامه به موقوفه دیگری اشاره کرد و گفت: زمینی مسکونی در منطقه پادنای سمیرم وقف شد.

وی بیان کرد: قطعه زمینی با کاربری مسکونی با مساحت ۲۰۰ مترمربع در روستای کردان از منطقه پادنای سمیرم وقف شده است.

مبشری ادامه داد: واقف این موقوفه این قطعه زمین را با نیت احداثحسینیه در جنب مسجد روستا وقف کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این موقوفه بالغ بر ۶۰ میلیون ریال است، گفت: اعتبارات لازم به منظور احداثحسنیه از محل تملک و دارایی و کمک‌های مردمی تأمین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز