خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۰۷

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه - ۲۱ اسفند ماه - تا ساعت ۲۴ روز جمعه - ۲۳ اسفند ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

ایلنا: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد؛ تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه - ۲۱ اسفند ماه - تا ساعت ۲۴ روز جمعه - ۲۳ اسفند ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ روز جمعه - ۲۳ اسفند ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ روز جمعه - ۲۳ اسفند ماه - از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلر‌ها همچنان ممنوع است.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه - ۲۱ اسفند ماه - و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه - ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه - از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند نیز تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ۲۴ روز جمعه - ۲۳ اسفند ماه - از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، پلیس راه استان البرز موظف است بگونه‌ای برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر(شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز