خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

نگهداری از پارک پردیسان به شهرداری تهران واگذار شد

کد خبر : ۱۵۲۷۳۹

شهرداری تهران مکلف است نسبت به دسترسی پارک به حمل و نقل عمومی با الویت مترو اقدام کند و گزارشی از حسن انجام این مصوبه را هر شش ماه یک بار به شورا ارائه دهد.

ایلنا: اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز(سه شنبه ۲۰اسفندماه) نگهداری از پارک پردیسان را به شهرداری تهران واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ طرح حفاظت پارک پردیسان در جلسه علنی شورای شهر بررسی و با ۱۶ رای به تصویب رسید.

بنابراین گزارش؛ با توجه به ضرورت تکمیل اجرای طرح جامع پارک طبیعت پردیسان، حفاظت و صیانت از آن و توسعه فضاهای تفرج گاهی و افزایش فضای سبز، شهرداری تهران موکلف است با همکاری سازمان محیط زیست اقداماتی را به شرح ذیل انجام دهد:

تفاهم نامه ای با سازمان محیط زیست به منظور واگذاری بهره برداری از این پارک به شهرداری تهران منعقد شود، اجرای طرح پارک پردیسان با آمریت شهرداری تهران و نظارت سازمان محیط زیست و شورای شهر انجام شود، کاربری پارک مذکور فضای سبز است و هر گونه تغییر کاربری ممنوع است.

براساس این گزارش؛ شهرداری تهران اجازه دارد ردیف بودجه ای برای تامین منابع مالی، نگهداری و تجهیز پارک پردیسان در نظر گیرد و همچنین سازمان محیط زیست نیز منابع مالی سالانه پارک طبیعت پردیسان را در اختیا رشهرداری قرار دهد.

این گزارش حاکی است؛ شهرداری تهران مکلف است نسبت به دسترسی پارک به حمل و نقل عمومی با الویت مترو اقدام کند و گزارشی از حسن انجام این مصوبه را هر شش ماه یک بار به شورا ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز