خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد:

توسعه جهشی حمل و نقل عمومی در برنامه ۵ ساله شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۶۸

هر دستگاه موتورسیکلت سه برابر یک دستگاه خودرو آلودگی تولید می‌کند و از این رو سهم موتورسیکلت در حمل و نقل شهری باید کاهش یابد، ضمن اینکه موتورسیکلت - های برقی جایگزین موتورسیکلت‌های بنزینی شوند.

ایلنا: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت اول حوزه مأموریتی حمل و نقل و ترافیک در برنامه ۵ ساله شهرداری تهران، توسعه جهشی تسهیلات حمل و نقل عمومی است.

به گزارش ایلنا، " علیرضا دبیر " افزود: اتمام خطوط هفت‌گانه مصوب مترو و افزایش صد در صدی خطوط و ناوگان مترو تا پایان برنامه، پایش و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از منابع متحرک و افزایش طول مسیرهای پیاده راه، از جمله جهت‌گیری‌های حوزه مأموریتی حمل و نقل و ترافیک است.

وی با اشاره به تردد حدود ۷۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در تهران، اظهار کرد: هر دستگاه موتورسیکلت سه برابر یک دستگاه خودرو آلودگی تولید می‌کند و از این رو سهم موتورسیکلت در حمل و نقل شهری باید کاهش یابد، ضمن اینکه موتورسیکلت - های برقی جایگزین موتورسیکلت‌های بنزینی شوند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان با بیان اینکه افزایش سهم دوچرخه در سفرهای درون شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته، تصریح کرد: آموزش به شهروندان و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ترافیک می‌بایست به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز