خبرگزاری کار ایران

گردهمایی بزرگ اعضای شوراهای شهرهای سراسر کشور

کد خبر : ۱۴۷۶۵۱

یکی از اهداف برپائی این کنگره این است که مشخص شود مدیریت شهری کشور بر اساس سند چشم انداز در کجا قرار گرفته، می‌خواهد به کدام سمت حرکت نماید، چگونه می‌خواهد به نقطه ایده آل برسد و وضعیت مدیریت شهری ما در عرصه بین الملل چگونه است.

ایلنا: نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران که می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های کلیه اعضای شوراهای شهر سراسر کشور دانست اردیبهشت ماه سال ۹۳ با حضور مدیران ملی و منطقه‌ای در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، " حمید رضا افراشته " رئیس شورای اسلامی استان مازندران و رئیس این کنگره با بیان مطلب فوق گفت: نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شورای شهرهای سراسر کشور با هدف ایجاد تعامل و انتقال تجربیات بین شورای اسلامی شهر‌ها و شهرداری‌ها با یکدیگر، نشست تخصصی بین شهرداران و اعضای شورا‌ها، بررسی مشکلات و موانع پیشرو به منظور افزایش کارایی، کسب تجربیات جدید برای دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهرهای سراسر کشور و شهرداری‌ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و ارائه دستاورد‌ها و موفقیت‌ها با همکاری استانداری مازندران، سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست و… در اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می‌شود.

وی مشارکت شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر‌ها را در این کنگره پرشور پیش بینی کرد و اظهار داشت: دبیرخانه کنگره برای برپائی هر چه شایسته‌تر نخستین دوره این کنگره، برنامه ریزی‌های مختلفی انجام داده است که با توجه به حضور گسترده مجموعه مدیریت شهری کشور در این رویداد، این کنگره را می‌توان بزرگ‌ترین کنگره دستاوردهای شوراهای شهرهای سراسر کشور محسوب کرد.

افراشته همچنین بخش‌ها و محورهای مختلف برپائی این کنگره را عمران و توسعه شهری، مدیریت بحران و خدمات شهری، حمل و نقل شهری، شهرداری الکترونیک، امور اجتماعی و فرهنگی و آموزش و پژوهش شهری، اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه گذاری معرفی کرد.

رئیس نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران در ادامه گفت: یکی از اهداف برپائی این کنگره این است که مشخص شود مدیریت شهری کشور بر اساس سند چشم انداز در کجا قرار گرفته، می‌خواهد به کدام سمت حرکت نماید، چگونه می‌خواهد به نقطه ایده آل برسد و وضعیت مدیریت شهری ما در عرصه بین الملل چگونه است.

وی ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، به روز رسانی استاندارد‌ها و شاخص‌های شهرداری‌ها و شوراهای شهر‌ها، افزایش سرعت تحولات توسط شهرداری‌ها برای کسب رضایتمندی، ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر از سوی شهرداری‌ها و شورای شهر‌ها و توانمند شدن آن‌ها در راستای کسب مسئولیتهای جدید را از جمله اهداف برپائی نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شورای شهرهای کشور برشمرد.

گفتنی است، نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه شهرداری‌های موفق شمال کشور اردیبهشت ماه سال ۹۳ در ساری برگزار می‌شود. پایگاه اینترنتیwww. TSDi. iRبه منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این کنگره برای علاقمندان راه اندازی شده است. همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفنهای ۴-۰۲۱۳۳۶۹۹۰۹۳ و ۲-۰۱۵۱۲۲۵۶۴۸۱ ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز