خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سازمان فرهنگی هنری و معاونت اجتماعی شهرداری ادغام شوند

کد خبر : ۱۴۷۲۱۰

مدیریت فرهنگی با تبلیغ فرهنگی متفاوت است و دو موضوع جدا است / ما کاری نداریم چه کسی با چه نگاه سیاسی می خواهد در سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران کار کند اما وقتی منابع در اختیار این سازمان مال مردم است باید در خواست و نیازهای مردم در نظر گرفته شود.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری با وجود معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری نوعی موازی کاری محسوب می شود.

" غلامرضا انصاری " در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: این سازمان و معاونت هم عرض هم هستند و معتقدم که باید ادغام شوند تا از موازی کاری ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری به هیچ وجه با توجه به ظرفیت و تعداد فضاهای فیزیکی که در اختیار دارد مانند فرهنگسراها، بودجه و… موفق عمل نکرده است.

انصاری با بیان اینکه بخشی از فعالیت هایی که در مدیریت قبلی انجام می شده است امروز ما را دچار چالش و مشکل کرده است گفت: این سوال جدی مطرح است که این میزان بودجه و امکانات برای چه در این سازمان صرف می شود.

وی با انتقاد از این دیدگاه که فرهنگ را در خدمت سیاست و یک جریان فکری و گروه خاص ببینیم گفت: ارتقا سطح فرهنگی شهر تهران همه طیف ها و گروه ها را در بر می گیرد و من معتقدم که شهر تهران که بودجه اش را از مردم می‌گیرد دیگر جای کار حزبی و گروهی نیست و نباید در این حوزه محدود و بسته عمل کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به وظایفی که سازمان فرهنگی هنری شهرداری در حوزه موضوعاتی چون نشاط اجتماعی، اوقات فراغت گروه های سالمندان، بانوان و کودکان دارد گفت: متاسفانه این سازمان برنامه ای در این حوزه ها ندارد.

وی با اشاره به سابقه مدیر جدید این سازمان گفت: " شهاب مرادی "، کارشناس دینی، مذهبی و سخنران است اما مدیریت فرهنگی با تبلیغ فرهنگی متفاوت است و دو موضوع جدا است. ما باید اینها را از هم تفکیک کنیم. ما کاری نداریم چه کسی با چه نگاه سیاسی می خواهد در این سازمان کار کند اما وقتی منابع در اختیار این سازمان مال مردم است باید در خواست و نیازهای مردم در نظر گرفته شود.

این موضوع و ظرفیت نه در گذشته کاری ایشان بوده است و نه در حضور چند ماه ایشان عملکرد موفقی داشته اند و این را در نگاه، برخورد و تصویه گسترده نیروهای منتصب به جریان فکری خودشان می توان فهمید که نگاه تشکیلاتی و حزبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز