خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید / دمای هوای تهران گرم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۶

برای تهران اواخر وقت امروز افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، اما از اواخر وقت فردا هوای تهران نیمه ابری به طوری که از روز دوشنبه برای تهران بارش باران همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

ایلنا: کارشناس سازمان هواشناسی از گرم شدن دمای هوا در تهران به مدت روز خبر داد و گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه دمای هوا در تهران خنک تر می‌شود.

گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تا ظهر روز یکشنبه وزش نسبتاً شدید باد همراه با افزایش دما برای سواحل غرب دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این سامانه فردا استانهای نیمه غربی و از پس فردا(دوشنبه) علاوه بر استان‌های نیمه غربی، استانهای واقع در مرکز جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز سواحل شمالی و به تدریج شرق و برخی نقاط جنوب شرق و به صورت پراکنده شمال شرق بارش باران همراه با رعد و برق وزش باد و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از ظهر یکشنبه تا دوشنبه دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بیشترین بارش باران را خواهند داشت، گفت: این سامانه روز سه شنبه از سمت شرق از کشور خارح می‌شود.

گودرزی درباره وضعیت آب و هوای تهران نیز گفت برای تهران اواخر وقت امروز افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، اما از اواخر وقت فردا هوای تهران نیمه ابری به طوری که از روز دوشنبه برای تهران بارش باران همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.

وی گفت: امروز و فردا دمای هوا در تهران روند افزایشی خواهد داشت به طوری که کمینه و پیشبنه دمای تهران امروز ۵ و ۱۶ فردا ۷ و ۱۷ خواهد بود. اما از روز دوشنبه هوای تهران کمی خنک تر می شود که کمینه و پیشینه به ۴ و ۱۵ بالای صفر درجه می‌سد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز