خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۸ مطرح کرد:

نیازشبکه بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار

کد خبر : ۱۴۵۵۴۱

برای تملک املاک معارض واقع در مسیر ۵ کیلومتری این شبکه بزرگراهی نیازبه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و برای احداثآن نیز به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۸ در اجتماع نمازگزاران مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) از نیاز پروژه شبکه بزرگراهی بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی(سعید آباد) برای تکمیل و بهره برداری به اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی خبرداد و اظهار داشت: اجرای این پروژه از عهده منطقه خارج بوده و باید به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران محول شود

به گزارش ایلنا، وحید نوروزی که به اتفاق جمعی ازمدیران منطقه باشهروندان شهرک سعید آباد در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) دیدارکرده بود، ضمن بیان مطلب فوق افزود: برای تملک املاک معارض واقع در مسیر ۵ کیلومتری این شبکه بزرگراهی نیازبه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و برای احداثآن نیز به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است که این مسئله برابری می کند با بودجه سالیانه شهرداری منطقه ۱۸ و نمی توان هیچ اقدامی انجام نداد و تنها به این پروژه پرداخت.

وی اضافه کرد: همانگونه که پروژه های عظیمی درپایتخت همانندبرج میلاد، بزرگراه طبقاتی صدر - نیایش، لاینهای تندرو بزرگراه آزادگان و تونل توحید با ورود شخص شهردارتهران با سرعت و کیفیت مثال زدنی تکمیل و به بهره برداری رسید، این پروژه نیز به لحاظ موقعیت جغرافیائی و تأثیر بسزائی که درکاهش بار ترافیک دارد، باید در زمره اولویتهای اقداماتی عمرانی شهرداری تهران قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۱۸ تهران همچنین باتقدیرازنگاه ویژه حجت الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی منتخب مردم تهران درشورای اسلامی شهر به این منطقه و دغدغه های شهروندان آن، یادآور شد: دربازدیداخیری که چند تن ازاعضای پارلمان شهری به همت ایشان از منطقه داشتند، درخواست قرارگیری دوطرح ۷۶ متری شهیدبروجردی وساماندهی تفرجگاه کن به عنوان پروژه های اولویت داروکلیدی پایتخت ارائه شد که بحمدا…باموافقت ضمنی این عزیزان مواجه و مقرر شد تا با به رأی گذاشتن آن درصحن علنی شورا، روند تکمیل آنها با ورود معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سرعت عمل بیشتری پیدا کند.

به گفته نوروزی، داشتن شورایاری مستقل، سرای محله وبودجه سالیانه ازمهمترین اولویتهاونیازهای ساکنین در شهرک سعیدآباد بوده که مدیریت شهری در صدداست تا خرداد ماه سال آینده شهروندان را به این مهم نائل آورد.

در پایان نیز شهروندان شهرک سعید آباد نیز رودرو با نوروزی شهردار منطقه ۱۸ دیدار و به طرح دغدغه ها و مشکلات خویش پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز