خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت خبر داد:

نوسازی ۸۰ هزار تاکسی فرسوده در ۱۶ مرحله

کد خبر : ۱۴۴۶۶۲

در سامانه ثبت نام ستاد حدود ۱۰ هزار متقاضی نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کرده اند و با بانک مرکزی و شورای اقتصاد هماهنگی های لازم انجام و سقف اعتبارات و تسهیلات جایگزینی ناوگان تاکسی دو برابر شده تا توجیه اقتصادی داشته باشد.

ایلنا: بر اساس تفاهم نامه میان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و گروه صنعتی ایران خودرو، ۸۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی شفیعی رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اعلام این خبر افزود: بر اساس تفاهمنامه‌ای که با این خودروساز امضا شد تا سقف ۸۰ هزار دستگاه خودرو به صورت مرحله ای و در هر مرحله ۵ هزار خودرو نوسازی می‌شود.
وی با اشاره به ۲ سال توقف نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵ هزار تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد که مشکلات و هزینه های زیادی برای مردم و کشور به دنبال خواهد داشت.

شفیعی با اشاره به آلودگی های زیست محیطی خودرو های فرسوده و تاثیر آن در مبلمان و منظر شهری تاکید کرد تاکسی های فرسوده در شان مردم کشورمان نیستند.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تصریح کرد: در سامانه ثبت نام ستاد حدود ۱۰ هزار متقاضی نوسازی تاکسی های فرسوده ثبت نام کرده اند و با بانک مرکزی و شورای اقتصاد هماهنگی های لازم انجام و سقف اعتبارات و تسهیلات جایگزینی ناوگان تاکسی دو برابر شده تا توجیه اقتصادی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز