خبرگزاری کار ایران

اسفند ۹۲؛ زمان اجرای فاز دوم طرح شهروند الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۵

شهروندان برای گذراندن این دوره‌ها که بطور متوسط یک سال به طول خواهد انجامید هزینه‌ای بجز دریافت کتب الکترونیک پرداخت نخواهند کرد و بهره‌مندی از این دوره برای شهروندان تهرانی رایگان خواهد بود.

ایلنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آغاز اجرای فاز دوم طرح شهروند الکترونیک طی دو هفته آینده خبر داد و این طرح را راهکاری برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی با بهره گیری از دانش دیجیتال عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، " سید محمدهادی ایازی " با اشاره به ارایه بورسیه آموزشی برای گذراندن دوره‌های آموزشی بسته شهروند الکترونیک شامل فناوری اطلاعات، مهارت‌های هفتگانه رایانه، سلامت، کارآفرینی و نیز آموزش‌های شهروندی به ۱ میلیون نفر از شهروندان تهرانی در قالب طرح شهروند الکترونیک گفت: طرح مذکور با هدف ارتقای دانش دیجیتال و نیز ارتقای فرهنگ شهرنشینی در کلانشهر تهران در حال اجراست.

وی افزود: باتوجه به معیارهای اصلی توسعه یافتگی در جوامع، داشتن سواد الکترونیک از شاخصهای اصلی داشتن سواد در سطح بین المللی است. خوشبختانه در طی مدت اجرای این طرح در فاز اول بیش از ۲۵۰ هزارنفر از شهروندان تهرانی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

ایازی عنوان کرد: در حال حاضر مرحله تکمیل ثبت نام و توزیع بسته‌های آموزشی متقاضیان در سطح مناطق ۲۲گانه و سراهای محله منتخب در حال اجراست.

وی گفت: با توجه به استقبال شهروندان، فاز دوم طرح از ابتدای اسفندماه سالجاری کلید خواهد خورد و بمدت سه هفته شهروندان جا مانده از طرح فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به تمامی ۳۷۴ سرای محله شهر تهران نسبت به ثبت نام و دریافت بسته‌های آموزشی خود اقدام کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: شهروندان برای گذراندن این دوره‌ها که بطور متوسط یک سال به طول خواهد انجامید هزینه‌ای بجز دریافت کتب الکترونیک پرداخت نخواهند کرد و بهره‌مندی از این دوره برای شهروندان تهرانی رایگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز