خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور؛

تاکسیرانان " سبد کالای حمایت دولت " می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۷

توزیع حواله ده قلم از لوازم یدکی پر مصرف با تخفیف ویژه استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای همچون بیمه شخص ثالثو بدنه با ۳۰ درصد تخفیف و تقسیط را نیز از جمله خدماتی است که به زودی در آستانه دهه فجر امسال به رانندگان تاکسی در سراسر کشور عرضه می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور گفت: جامعه تاکسیرانان کشور کالای حمایتی دولت دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور؛ " محمد مهدی تیموری " با اشاره به وزیران در مورد اعطا‌ی سبد کالای حمایتی رایگان دولتی افزود: در راستای برنامه‌های حمایتی دولت در جامعه با پیگیری‌های انجام گرفته؛ امکان بهره‌مندی تاکسیرانان به عنوان بیمه شدگان خاص از سبد کالا است.

تیموری با اشاره به رایگان بودن سبد کالای حمایتی دولت اظهار داشت: رانندگان تاکسی که تحت حمایت تامین اجتماعی و را نندگان حمل و نقل مسافر درون شهری(تاکسیرانان) هستند در لیست مشمولین دریافت حمایتی می‌باشند.

وی همچنین گفت: آن دسته از تاکسیرانانی که در زمان توزیع سبد کالای رایگان احیاناً نام آن‌ها در لیست سبد کالا نباشد، متعاقباً پس از جمع آوری اطلاعات آن‌ها؛ از سوی این اتحادیه پیگیری لازم انجام می‌شود.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌ها سراسری تاکسیرانی کشور در بخشی دیگر از سخنانش گفت: این اتحادیه برای تاکسیرانان در سراسر کشور و بهره‌مندی از خدمات مورد نیاز تا پایان سال جاری برنامه ریزی‌های گسترده‌ای تدارک دیده است؛ از جمله در آستانه دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سال جدید این امکان برای تاکسیرانان فراهم شده که از خدمات سفر کارت ملی ویژه تاکسیرانان با ۲۰۰۰ مرکز ارائه کننده خدمات در سراسر کشور با شرایط و سفرهای نوروزی استفاده کنند.

تیموری موضوع توزیع حواله ده قلم از لوازم یدکی پر مصرف با تخفیف ویژه استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای همچون بیمه شخص ثالثو بدنه با ۳۰ درصد تخفیف و تقسیط را نیز از جمله خدماتی بر شمرد که به زودی در آستانه دهه فجر امسال به رانندگان تاکسی در سراسر کشور عرضه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکسیرانان می‌توانند برای اطلاع از چگونگی ثبت نام و دریافت سفر کارت ملی و لوازم یدکی؛ نحوه استفاده از پوشش بیمه‌ای شخص ثالثو بدنه با تلفن‌های ۲-۷۷۶۵۷۶۸۱ یا به فروشگاه مرکز واقع در خیابان پیروزی بین پل پنجم ششم بلوار ابوذر پلاک ۲۳۳ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز