خبرگزاری کار ایران

یک درمانگاه موقوفه تخصصی دندانپزشکی و عمومی در تهران به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۴۴

واقف این موقوفه، دکتر محمدرضا عمیدی نوری است که بعداز فوت متولی، اداره اوقاف متولی این موقوفه شد و تلاش‌های خود را برای تغییر کاربری ملک از فضای سبز به کاربری درمانی در راستای اجرای هر چه سریع‌تر نیت واقف آغاز کرد.

ایلنا: درمانگاه موقوفه‌ای تخصصی دندانپزشکی و عمومی مرحوم عمیدی نوری در استان تهران با هزینه‌ای معادل ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، " حجت السلام مجید کیایی "، رئیس اداره اوقاف وامورخیریه ناحیه ۳ تهران گفت: موقوفه مرحوم عمیدی نوری در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در خیابان مطهری جهت احداثبیمارستان و درمانگاه در دو فاز است که فاز اول آن شامل درمانگاه تخصصی دندانپزشکی و عمومی در ۴ طبقه به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام کیایی افزود: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی شامل پزشکی عمومی، جراحی ایمپلنت و اطفال با ۶ یونیت دندانپزشکی است.

رییس اداره اوقاف وامورخیریه ناحیه ۳ تهران گفت: واقف این موقوفه، دکتر محمدرضا عمیدی نوری است که بعداز فوت متولی، اداره اوقاف متولی این موقوفه شد و تلاش‌های خود را برای تغییر کاربری ملک از فضای سبز به کاربری درمانی در راستای اجرای هر چه سریع‌تر نیت واقف آغاز کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای فاز اول این پروژه که بازسازی و تجهیز آن به مدت یکسال طول کشید، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز