خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

ورود سامانه بارشی جدید / اواسط هفته تهران برفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۱

از اواخر روز دوشنبه آسمان تهران ابری خواهد شد. روز سه شنبه بارش باران و برف در تهران آغاز می‌شود که این بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت / دمای هوا در تهران به شدت کاهش می‌یابد.

ایلنا: کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی از نوار شمال شرقی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.

نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه آسمان کشور امروز و فردا صاف و آفتابی است، اظهار کرد: سامانه بارشی از شمال غرب کشور روز دوشنبه وارد کشور شده و موجب بارش باران و برف در اذربایجان غربی و شرقی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه به تدریج اواخر وقت سه شنبه استان‌های نیمه شمالی را در بر‌می‌گیرد، افزود: فعالیت این سامانه موجب وزش باد در برخی از مناطق نیمه جنوبی و ایجاد رگبار خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا روز سه شنبه برای نیمه شمالی افزایش دما را پیش‌بینی می‌کنیم، تأکید کرد: از اواخر این روز شاهد کاهش محسوس دما در بیشتر نقاط کشور به ویژه نیمه شمالی و شمال شرق و تهران هستیم.

نقشینه درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: از اواخر روز دوشنبه آسمان تهران ابری خواهد شد. روز سه شنبه بارش باران و برف در تهران آغاز می‌شود که این بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. دمای هوا در تهران به شدت کاهش می‌یابد.

وی گفت: فردا برای اکثر نقاط کشور غبار صبحگاهی و برای روز دوشنبه غبار محلی پیش‌بینی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز