خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا: ‌

تصادف در جاده خاوران جوان ۳۲ را به کام مرگ برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۹

در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت، سواری ۲۰۶ و سواری پراید تصادف کرده بودند / راکبان موتورسیکلت شامل یک زوج جوان و کودک خردسال مجروح شدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ موتورسوار ۳۲ ساله به دلیل برخورد با پراید و سواری پژو ۲۰۶ خبر داد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب افزود: ‌ با اعلام حادثه‌ رانندگی در ساعت ۱۸ روز گذشته، ایستگاه‌ ۶۳ گروه نجات به محل حادثه به نشانی غرب به شرق بزرگراه خاوران، جاده عباس‌آباد اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت، سواری ۲۰۶ و سواری پراید تصادف کرده بودند، اعلام کرد: در این حادثه راکبان موتورسیکلت شامل یک زوج جوان و کودک خردسال مجروح شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران همچنین تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی این سه نفر را به نیروهای اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند اما متاسفانه مرگ مرد ۳۷ ساله به علت شدت جراحات وارده تایید شد.

ملکی با بیان اینکه همسر ۳۰ ساله و دختر سه ساله‌ برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، گفت: ‌ راننده ۲۰۶ در این حادثه آسیبی ندید اما راننده پراید از ناحیه شکم دچار آسیب‌ شد که در مداوا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز