خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

آتش سوزی در دندانپزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۳

در طبقه دوم ساختمانی یک واحد دندانپزشکی به مساحت۱۳۰ متر مربع بود / این طبقه به طور کامل شعله ور شده بود و دود ناشی از آن سایر طبقات را در برگرفته بود.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش سوزی در یک واحد دانپزشکی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در ساعت ۴۸:۲۱ شب گذشته حادثه حریق ساختمان اداری تجاری اعلام شد، افزود: دو ایستگاه آتش‌نشانی برای اطفای حریق به نشانی میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا اعزام شد.

وی ادامه داد: ‌ آتش نشانان بعد از مراجعه به محل مشاهده کردند حادثه در یک ساختمان پنج طبقه اداری، تجاری رخ داده است. در طبقه همکف این ساختمان یک داروخانه قرار داشت و در طبقات فوقانی آن واحد‌ها کاربری پزشکی داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه در طبقه دوم این ساختمان یک واحد دندانپزشکی به مساحت۱۳۰ متر مربع بود، تصریح کرد: ‌ این طبقه به طور کامل شعله ور شده بود و دود ناشی از آن سایر طبقات را در برگرفته بود.

ملکی با بیان اینکه سه تن از افراد حاضر در این ساختمان در میان دود گرفتار شده بودند، اعلام کرد: آتش نشانان این سه تن را نجات دادند و موفق شدند تا شعله‌های آتش را مهار و اطفا کنند تا از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه عملیات در ۳۰ دقیقه بامدادن پایان یافت، گفت: ‌ علت حادثه توسط کار‌شناسان سازمان در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز