خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیر دیدار اعضای شورای شهر با رهبری و سران سه قوه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹۸

در یک ماه آینده هیچ دیداری در این زمینه نخواهیم داشت و بعد از آن درباره زمان دیدار اطلاع رسانی می شود. اما از آنجا که اعضای شوراشهر تهران تأکید زیادی به این دیدارها دارند قطعا تمام تلاش خود را برای به سرانجام رسیدن آن خواهیم کرد / فعلا مشخص نیست از مدیریت شهری تهران شهردار یا رئیس شورای شهر تهران کدام به جلسات هیئت دولت می روند.

ایلنا: ‌ رئیس شورای شهر تهران، گفت: پیگیر دیدار اعضای شورای شهر تهران با رهبری و سران سه قوه هستیم.

" احمد مسجد جامعی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره زمان دقیق دیدار اعضای شورای شهر با مقام معظم رهبری اظهار کرد: این درخواست مدتهاست که از سوی شورا ارائه شده و قرار است به زودی این دیدار انجام شود.

وی همچنین درباره درخواست اعضای شورای شهر مبنی بر دیدار با رئیس سه قوه نیز گفت: مقدمات کار برای این دیدارها انجام شده است و در صورت تأیید و تعیین زمان، این دیدارها انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که به نظر شما این دیدارها در چه زمانی انجام می‌شود، گفت: در یک ماه آینده هیچ دیداری در این زمینه نخواهیم داشت و بعد از آن درباره زمان دیدار اطلاع رسانی می شود. اما از آنجا که اعضای شورا شهر تهران تأکید زیادی به این دیدارها دارند قطعا تمام تلاش خود را برای به سرانجام رسیدن آن خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره از مدیریت شهری تهران شهردار یا رئیس شورای شهر تهران کدام به جلسات هیئت دولت می روند پاسخ صریحی نداد و گفت: فعلا چیزی مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز