خبرگزاری کار ایران

امروز در وزارت کشور بررسی می‌شود؛

تعیین تکلیف نهایی نسبت به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۳

در جلسه شورای عالی ترافیک؛ یکبار برای همیشه درباره اجرای طرح زود و فرد از درب منازل و اینکه آیا شبکه حمل و نقل عمومی قادر به جابجایی مسافران در شهر تهران هست یا خبر، تصمیم‌گیری می‌شود.

ایلنا: امروز(۲۹ آبان) در جلسه‌ای با حضور استاندار تهران؛ یک بار برای همیشه نسبت به اجرای طرح زود و فرد از درب منزل تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور که به پیشنهاد استاندار تهران در وزارت کشور در محل دبیرخانه این شورا در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، نسبت به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل تعیین و تکلیف می‌شود.

قرار است در این جلسه پیرامون این موضوع که در زمان اجرای این طرح آیا شبکه حمل و نقل عمومی قادر به جابجایی مسافران در شهر تهران است یا خیر، نیز تصمیم‌گیری شود. چراکه متروی تهران ظرفیت جابجایی ۳ میلیون نفر، اتوبوس ظرفیت جابجایی ۴ میلیون نفر را دارد و سامانه تاکسیرانی نیز به دلیل افزایش نرخ مورد استفاده تمامی افراد قرار نمی‌گیرد.

همچنین در این جلسه بررسی می‌شود که بار روانی ترافیک چقدر می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و اینکه معضل آلودگی هوای تهران با اجرای این طرح تا چه اندازه قابل رفع است؟ و از همه مهمتر آیا نقطه نظرات مردم نسبت به اجرای این طرح جمع آوری شده است یا خیر؟

در این جلسه درباره ماهیت اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل تصمیم‌گیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز