خبرگزاری کار ایران

به دلیل اختلاف در میان اعضای شورای شهر تهران؛

اعضای کمیسیون موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم انتخاب نشدند

کد خبر : ۱۲۱۹۰۶

رایزنی‌ها و کدخدامنشی‌ها مربوط به قبل از صحن علنی است این اسامی در کمیسیون مربوطه انتخاب و رای گیری شده است و دیگر نباید در صحن علنی برای اسامی چانه زنی شود.

ایلنا: ‌ به دلیل اختلاف در میان اعضای شورای شهر تهران، اعضای کمیسیون موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم انتخاب نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد تعیین سه نفر نماینده شورای شهر جهت عضویت در کمیسیون موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم را مورد بررسی قرار گرفت و سه نفر از اعضا یعنی محمد سالاری، اسماعیلی دوستی و محمدمهدی تندگویان معرفی شدند.

تعدادی از اعضا از جمله مهدی چمران در این باره گفت: ‌ بهتر است به جای اسماعیل دوستی، علیرضا دبیر به دلیل سابقه حضور شش ساله در شورای شهر تهران برای این کمیسیون معرفی شود.

با طرح این پیشنهاد احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه اسماعیل دوستی در جلسه حضور ندارد، گفت: ‌ این موضوعات و رایزنی‌ها و کدخدامنشی‌ها مربوط به قبل از صحن علنی است این اسامی در کمیسیون مربوطه انتخاب و رای گیری شده است و دیگر نباید در صحن علنی برای اسامی چانه زنی شود.

به گزارش ایلنا، در نهایت رای گیری انجام شد اما نتیجه آرا به گونه‌ای بود که مساله برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز