خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان اوقاف خبر داد؛

گشایش شماره حساب اوقاف برای دریافت کمک‌های مردمی

کد خبر : ۱۲۱۲۴۶

برای جذب کمک‌های مردمی در ایام محرم و تأمین کمک هزینه درمان بیماران خاص شماره حساب ۶۰۶ بانک ملی به این موضوع مهم اختصاص یافته است.

ایلنا: سخنگوی سازمان اوقاف و امورخیریه از اعلام آمادگی این سازمان برای جذب کمک‌های مردمی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و امورخیریه با گشایش ۵ شماره حساب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای احیای دین اسلام در عاشورای حسینی اظهار داشت: مردم قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی به تبعیت از نهضت عاشورا، همواره با حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حماسه آفریده و برگ‌های زرینی را در تاریخ این سرزمین به ثبت رسانده‌اند.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت بیش از ۲۸ هزار موقوفه با نیت عزاداری و اطعام عزاداران حضرت سید الشهداء(ع) را از مصادیق این حماسه بزرگ دانست.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مؤثر سازمان اوقاف و امور خیریه با اجرای نیت‌های خیر مردمی موقوفات گفت: سازمان اوقاف با عمل امینانه به نیات موقوفات تاکنون توانسته است، گام‌های موثر و مهمی در تهیه و تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند، امور درمانی، کمک به ایتام، امور فرهنگی و قرآنی بردارد.

وی اختصاص شماره حساب ۵۰۵ بانک ملی ایران برای دریافت کمک‌های مردمی در زمینه تهیه جهیزیه را یادآور شد و افزود: ما آمادگی این را داریم تا کمک‌های افراد خیر را در این زمینه جذب و به افراد نیازمند جامعه برسانیم.

ربیعی گفت: برای جذب کمک‌های مردمی در ایام محرم و تأمین کمک هزینه درمان بیماران خاص شماره حساب ۶۰۶ بانک ملی به این موضوع مهم اختصاص یافته است.

وی اختصاص شماره حساب ۷۰۷ جهت جذب کمک‌های افراد نیکوکار را در زمینه حمایت از ایتام و دارالایتام‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان اوقاف عنوان کرد و گفت: دارالایتام‌ها و خانواده‌های نیازمند کشورمان چشم به راه کمک‌های افراد خیر در جامعه هستند.

سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به درخواست افراد متدین و اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌ها و اماکن مذهبی و فرهنگی برای دریافت کلام الله مجید افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه، با توجه به لزوم تعمیق و گسترش فرهنگ و مفاهیم کلام الهی در کشور، اقدام به چاپ و توزیع گسترده قرآن کریم کرده است که با وجود فعالیت گسترده امکان پاسخگویی به همه در خواست‌ها نیست، لذا با اختصاص شماره حساب ۸۰۸ بانک ملی، آمادگی جذب کمک‌های افراد خیر را داریم تا بتوانیم به درخواست‌های مردم عزیز پاسخ بدهیم.

وی تکمیل و تجهیز بقاع متبرکه امامزادگان را یکی دیگر از اقدامات مهم این سازمان برشمرد و افزود: شماره حساب ۹۰۹ بانک ملی به منظور اخذ کمک‌های مردمی به این موضوع مهم اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون برخی از امامزادگان دارای بقعه و امکانات مناسبی نیستند و ضرورت دارد درشان و جایگاه آن‌ها این اماکن مقدس بازسازی و عمران شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز