خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد؛

بارش باران در محورهای استان‌های شمالی و غربی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۹

پلیس راه استان آذربایجان شرقی از تصادف متوالی بین یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵، یکدستگاه سواری پیکان، یکدستگاه کامیون بنز و یکدستگاه اتوبوسمان در کیلومتر ۶۰ محور هشترود – زنجان در ساعت ۰۲۳۰ صبح امروز خبر داده است.

ایلنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در محورهای استان‌های شمالی و غربی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سلبی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده به این مرکز بارش باران محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، کردستان، کرمانشاه، زنجان، گیلان، مازندران و همدان را فرا گرفته است.

وی ادامه داد: غیر از محورهای استان‌های شمالی و غربی، دیگر راه‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار است.

سلبی به وقوع یک فقره تصادف فوتی در ساعات نخستین امروز شنبه اشاره کرد و گفت: پلیس راه استان آذربایجان شرقی از تصادف متوالی بین یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵، یکدستگاه سواری پیکان، یکدستگاه کامیون بنز و یکدستگاه اتوبوسمان در کیلومتر ۶۰ محور هشترود – زنجان در ساعت ۰۲۳۰ صبح امروز خبر داده است.

به گفته وی تصادف مذکور که به علت عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس رخ داده، ۱ نفر کشته و ۱۶ نفر مجروح برجای گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز