خبرگزاری کار ایران

ایازی:

برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران مناسبت زده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۱

حق حوزه اجتماعی و فرهنگی ۳۰ درصد است که اگر دوره چهارم شورا شعار جامعه محور را دنبال می کند پیشنهاد می‌دهم بودجه برنامه ها ۳۰درصد افزایش دهد.

ایلنا: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، گفت: برنامه های ارائه شده مناسبت زده نیستند و جشنواره ها و برنامه های مناسبتی اجرا شده در ارتباط و هماهنگ با خانه ها و سراهای محلی طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " سید محمد هادی ایازی "، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در جلسه علنی امرور شورای شهر تهران در پاسخ به سخنان نمایندگان شورای شهر درباره عملکرد و فعالیت های معاونت، اظهار کرد: ‌ ما از روز نخست رویکردمان را در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مشخص و اعلام کرده بودیم و به دنبال اجرای تمام مصوبات شورای اسلامی شهر تهران از دوره اول تا چهارم هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا خروجی کارهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری متناسب با بودجه مصروفی بوده است یا خیر، افزود: ‌ حجم برنامه ها در قیاس با بودجه متناسب بوده است. البته اذعان می کنم که اشکالاتی در کار نیز ممکن است وجود داشته باشد که اگر نیاز اصلاح باشد اعمال می کنیم.

ایازی در تصدیق سخنان اعضای شورا و با تاکید بر نیاز به مدیریت واحد وخلاء مدیریتی واحد فرهنگی در کشور و شهر تهران اظهار کرد: دولت یازدهم باید به طور جدی به این حوزه توجه داشته باشد و مدیریت یکپارچه شهری ایجاد کند تا به تبع آن به حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز ورود کند.

وی در مورد آموزش استاندارد در حوزه اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: آموزش با ۱۱ شورای راهبردی کاملا هماهنگ است و لایحه جامع آموزش شهروندی با استفاده از نخبگان و متخصصان امر تنظیم و ارائه شده است. برنامه های ارائه شده مناسبت زده نیستند و جشنواره ها و برنامه های مناسبتی اجرا شده در ارتباط و هماهنگ با خانه ها و سراهای محلی طراحی شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در خصوص استفاده از ظرفیت هنرمندان در مدیریت شهری گفت: ما بیشترین ارتباط را با جامعه هنری و خانه هنرمندان داشتیم. هنرمندان نیازهای زیادی داشتند که مغفول واقع شده بود وکه نتوانستیم به طور کامل پاسخگو باشیم. ولی در مراجعه به آنها عملکرد ما را مورد تصدیق قرار خواهند داد.

وی با تایید وجود خلاء مدیریتی واحد فرهنگی در کشور و شهر تهران گفت: دولت باید مدیریت یکپارچه شهری را ایجاد کند و ۲۳ وظیفه‌ای که باید به شهرداری‌ها واگذار کند را هرچه زودتر به شهرداری تهران و سایر شهرداری‌ها واگذار کند.

ایازی با بیان اینکه توزیع بن در نمایشگاه عطر سیب عادلانه بوده، اظهار کرد: امسال در نمایشگاه عطر سیب ۲۰ هزار هیئت و تکایای مذهبی مراجعه داشته‌اند که بن های خرید و تهیه ملزومات مذهبی عادلانه بین انها تقسیم شد و اگر بی نظمی وجود داشته به حوزه مدیریتی ما بر نمی‌گردد.

ایازی در پایان با اشاره به اینکه زمان ارائه گزارش در صحن شورا شهر ناکافی است خاطر نشان کرد: ما گزارش عملکرد ۶ ساله امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را در ۲۰ دقیقه ارائه دادیم که فرصت بیان کامل و جزئیات را نداشتیم اما آمادگی آن را داریم که با حضور در جلسات دیگر عملکرد امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را در اختیار اعضای شورا قرار دهیم.

طلایی عضو شورای شهر تهران در ادامه رشد ۱۲ درصدی بودجه اجتماعی و فرهنگی را دوره سوم یاداور شد و گفت: حق حوزه اجتماعی و فرهنگی ۳۰ درصد است که اگردوره چهارم شورا شعار جامعه محور را دنبال می کند پیشنهاد می دهم بودجه برنامه ها ۳۰درصد افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز