خبرگزاری کار ایران

نصب تندیس عروج در منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۱۱۵۴۱۲

این المان با بیش از ۴ متر ارتفاع از جنس فایبر گلاس توسط استاد ابراهیمی طراحی شده و یادآور عروج انسان به ملکوت است و با نظارت سازمان زیباسازی در دست اجراست.

ایلنا: ‌ همزمان با عید غدیر خم و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان، عملیات نصب تندیس عروج در میدان برادران شهید عظیمی در منطقه ۱۰ تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه یکی از وظایفی که بر عهده نسل امروز قرار دارد، حفظ و حراست از یاد و آرمان‌های مقدس شهدا است گفت: مدیریت شهری همواره خدمت گزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بوده و برای این نعمت بزرگ، خدا را شاکر هستیم که می‌توانیم منشأ اقداماتی برای پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثارگری و پایداری باشیم.

وی با بیان اینکه نصب المان‌های شهری و کمک گرفتن از ابزارهایی نظیر تندیس، نور و رنگ در آذین بندی فضاهای شهری از مهم‌ترین عوامل برای ایجاد محیطی مفرح و بانشاط است ادامه داد: طرح نصب المان یادبود شهیدان برادران عظیمی با رویکرد زنده نگهداشتن نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برای حراست از کیان مملکت اسلامی و احیا ارزش‌ها و مقدسات جامعه در منطقه ۱۰ آغاز شد.

به گفته عظیمی این المان با بیش از ۴ متر ارتفاع از جنس فایبر گلاس توسط استاد ابراهیمی طراحی شده و یادآور عروج انسان به ملکوت است و با نظارت سازمان زیباسازی در دست اجراست.

شهردار منطقه توجه به بهبود وضعیت محیط شهری را برای توسعه و دستیابی به ساختار کالبدی منسجم و پایدار، برای زیباسازی سیما و منظر شهری مهم برشمرد و تصریح کرد: کار نصب این المان از شب عید غدیر خم به نشانی خیابان قلی‌زاده تقاطع خیابان شهیدان برادران شهید عظیمی آغاز شده و تا پایان هفته جاری رونمایی می‌‏شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز