خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد؛

تعاونی‌های مجتمع ساز منطقه ۲۲، تامین سرانه‌های لازم را همزمان با شکل گیری در دستور کار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۳۵

در طرح جامع فرهنگی منطقه چیدمان خاصی را در بحثفضاهای فرهنگی مذهبی در سطح محله‌ها تدارک دیده‌ایم که بخشی از آن‌ها در قالب سرای محله و بخشی دیگر با احداثمسجد و حسینیه پوشش داده می‌شود. ما تا سال ۱۴۰۵ و افق طرح، منطقه‌ای با ۷ ناحیه و ۲۵ محله خواهیم داشت. بنابراین ما در برنامه ریزی بلند مدت، افق طرح را مدنظر قرار داده‌ایم.

ایلنا: شهرداری منطقه ۲۲ با تدوین طرح جامع فرهنگی، بحثتامین سرانه‌ها را در افق طرح و شکل گیری منطقه مدنظر قرار داده و بر این اساس اکنون تعاونی‌های مسکونی در حال شکل گیری در منطقه ۲۲، تامین همزمان سرانه‌های فرهنگی و مذهبی و ورزشی و… را همراه با دیگر سرانه‌ها در دستور کار دارند.

به گزارش ایلنا، " حسین مرادی " شهردار منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: «در طرح جامع فرهنگی منطقه چیدمان خاصی را در بحثفضاهای فرهنگی مذهبی در سطح محله‌ها تدارک دیده‌ایم که بخشی از آن‌ها در قالب سرای محله و بخشی دیگر با احداثمسجد و حسینیه پوشش داده می‌شود. ما تا سال ۱۴۰۵ و افق طرح، منطقه‌ای با ۷ ناحیه و ۲۵ محله خواهیم داشت. بنابراین ما در برنامه ریزی بلند مدت، افق طرح را مدنظر قرار داده‌ایم.»

وی افزود: «بر اساس طرح جامع فرهنگی منطقه، تمام برنامه ریزی‌های انجام شده برای تامین سرانه‌های ۲۵ محله است. اکنون محله‌هایی در منطقه وجود دارند که در افق طرح به ۳ محله تقسیم می‌شوند و ما حتما لکه گذاری، تامین عرصه و لحاظ عرصه‌ها را متناسب با ساخت و ساز مسکونی منطقه در برنامه کاری شهرداری قرار می‌دهیم. اکنون لکه گذاری سرانه‌های محله‌ها انجام شده است.»

شهردار منطقه ۲۲ در پایان از اختصاص ۳ زمین برای احداثحوزه‌های علمیه در محدوده شمال غرب پایتخت خبر داد و تصریح کرد: «امیدواریم بتوانیم با طرح جامع فرهنگی، متناسب با پیشرفت منطقه و شکل گیری بافتهای مسکونی، فضاهای کالبدی فرهنگی و مذهبی را نیز تامین کنیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز