خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد خبر داد:

۱۳۹ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید در حال ورود به پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۵

اولویت به کارگیری سری جدید اتوبوس‌های دوکابین خط ۹ سامانه تندرو در مسیر بزرگراه امام علی(ع) و همچنین خط ۸ سامانه BRT خواهد بود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه سری جدید اتوبوس‌های دوکابین در حال حمل به سمت پایتخت هستند گفت: از هفته گذشته حمل سری جدید اتوبوس‌های دوکابین به سمت تهران آغاز شده و تاکنون ۵۵ دستگاه از این اتوبوس‌ها به پایتخت رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: قرار داد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین خارجی منعقد شده بود که از محل این قرارداد ۱۶۱ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شد و ۱۳۹ دستگاه اتوبوس باقی مانده نیز هم اکنون در حال ترخیص از گمرک و حمل به سمت تهران هستند.

وی افزود: در تلاشیم تا پایان هفته جاری تمامی اتوبوس‌های باقی مانده(۱۳۹ دستگاه اتوبوس دوکابین) به تهران منتقل و هرچه سریع‌تر فعالیت خود را در ناوگان آغاز کنند.

سنندجی تاکید کرد: اولویت به کارگیری سری جدید اتوبوس‌های دوکابین خط ۹ سامانه تندرو در مسیر بزرگراه امام علی(ع) و همچنین خط ۸ سامانه BRT خواهد بود، همچنین با ورود این سری از اتوبوس‌ها نسبت به تقویت و نوسازی ناوگان سایر خطوط اتوبوس‌های تندرو نیز اقدام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان تاکید کرد: این اتوبوس‌ها از استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب در آن‌ها تعبیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز