خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

ورود جدی شورا به آسیب‌های اجتماعی / نمی‌توان نسبت به مسایل زنان شفا‌ف‌سازی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۴

در مورد زنان مواردی وجود دارد که نمی‌توان آنها را عنوان کرد و شفاف سازی کرد تنها باید در رفع برخی از این مسایل کوشید.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، گفت: تا آنجا که امکان داشته باشد نسبت به مسایل آسیب‌ها ورود خواهیم کرد البته تمامی حقایق مربوط به این موارد گفتنی نیستند و نمی‌توان شفا‌ف‌سازی کرد.

" حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره چگونگی پرداختن کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در دور چهارم نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه زنان ویژه، اظهار کرد: مطئنا نسبت به آسیب‌های اجتماعی کوتاهی نخواهیم کرد بلکه ۱۰۰ درصد با قدرت برای رفع تمامی آسیب‌های اجتماعی تلاش خواهیم کنیم.

وی در پاسخ به اینکه سیاست شما برای اطلاع‌رسانی درباره آسیب‌های اجتماعی کتمان حقایق خواهد بود یا بیان وقایع‏، تصریح کرد: تا آنجا که امکان داشته باشد نسبت به مسایل آسیب‌ها ورود خواهیم کرد البته تمامی حقایق مربوط به این موراد گفتنی نیستند و نمی‌توان شفا‌ف‌سازی کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، با بیان اینکه زنان در معرض آسیب با مشکلاتی بسیاری مواجه هستند، گفت: زنان با مسایل زیادی از قبیل اعتیاد مواجه هستند همچنین برخی از آنها با مشکلات خودسرپرستی خانواده همراه هستند شورا در این دوره سعی خواهد داشت با تعامل بیشتر نسبت به رفع آنها اقدام کند.

ناصحی صراحتا اعلام کرد: در مورد زنان مواردی وجود دارد که نمی‌توان آنها را عنوان کرد و شفاف سازی کرد تنها باید در رفع این مسایل کوشید.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: این موارد با مسئولان ذی ربط مطرح خواهد شد تا در برطرف کردنشان اقداماتی صورت گیرد البته هر جا لازم باشد قطعا شفاف سازی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز