خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

مقصر اصلی تکرار حوادثی همانند ایران زمین قوه قضائیه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۵

متاسفانه قوه قضائیه برخورد مناسبی با متخلفین ساخت و ساز ندارد، ما به قدر کافی مصوبه داریم و می‌توانیم مانع آن شویم اما وقتی متخلف شناسایی می‌شود چه برخوردی با آن می‌شود.

ایلنا: ‌ عضو شورای شهر تهران، گفت: ‌ مقصر اصلی تکرار حوادثایران زمین قوه قضائیه است.

" محمدمهدی تندگویان " در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه در پرونده " ایران زمین " این که صاحب ملک چه کسی است مهم نیست، افزود: بر اساس گزارش ارائه شده توسط شهردار تهران، از نظر اسنادی و گزارش‌های موجود از سوی شهرداری تهران هیچ تخلفی در فرو نشست زمین در ایران زمین رخ نداده است یا حداقل سندی وجود ندارد.

وی ادامه داد: حتی اگر شکایت‌ مردمی باشد شورا رسیدگی کرده و تذکر لازم را به پیمانکار داده است و مهندس ناظر در این جا تخلف کرده است.

این عضو شورای شهر تهران، با بیان اینکه در این پرونده متخلف اصلی قوه قضائیه است، تاکید کرد: متاسفانه قوه قضائیه برخورد مناسبی با متخلفین ساخت و ساز ندارد ما به قدر کافی مصوبه داریم و می‌توانیم مانع آن شویم اما وقتی متخلف شناسایی می‌شود چه برخوردی با آن می‌شود.

تندگویان با بیان اینکه اگر پرونده ایران زمین تشکیل شود و قوه قضائیه حکم خوبی را صادر نکند مقصر اصلی قوه قضائیه است، تاکید کرد: خیلی از حوادثکه در سال‌های قبل رخ داده است هنوز به سرانجام نرسیده است و حتی افراد متخلف توانستند به راحتی از ایران بروند. در واقع فضایی باز بود و این افراد از ایران رفتند. مقصر اصلی در این بخش قوه قضائیه است که بخوبی به این موارد ورود نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز