خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد:

خط ۹ اتوبوس‌های BRT تا پایان مهرماه تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۲

خط ۹ اتوبوس‌های BRT با ۳ خط دیگر اتوبوس‌های تندرو تقاطع دارد و به طور متوسط هر ۷۰۰ متر یک ایستگاه در مسیر این خط پیش بینی شده است تا شهروندان دسترسی راحتی به خط و ایستگاه‌ها داشته باشند.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه گاردریل‌های جدا کننده مسیر خط ۹ اتوبوس‌های BRT در حال نصب و ایستگاه‌های این خط در حال آماده سازی است گفت: خط ۹ اتوبوس‌های تندرو از شهر ری تا مینی سیتی، تا پایان مهرماه تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، " پیمان سنندجی " با بیان این مطلب اظهار کرد: خط ۹ سامانه اتوبوس‌های BRT یکی از مهم‌ترین خطوط این شبکه خواهد بود که پیش بینی می‌شود در‌‌ همان ابتدای کار بتواند روزانه ۱۰۰ هزار مسافر را جابه جا کند که به مرور زمان به تعداد مسافران این خط افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: برای راه اندازی و بهره برداری از این خط تمهیدات لازم پیش بینی شده چنانچه در آغاز کار ۸۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین در این مسیر به کارگیری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: این خط یکی از طولانی‌ترین خطوط اتوبوس‌های BRT محسوب می‌شود که با طول حدود ۳۳ کیلومتر از شهرری تا مینی سیتی ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: خط ۹ اتوبوس‌های BRT با ۳ خط دیگر اتوبوس‌های تندرو تقاطع دارد و به طور متوسط هر ۷۰۰ متر یک ایستگاه در مسیر این خط پیش بینی شده است تا شهروندان دسترسی راحتی به خط و ایستگاه‌ها داشته باشند.

سنندجی در پایان گفت: خطوط اتوبوس‌های تندرو توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در جابه جایی‌های روزانه پایتخت به دست بیاورند که با احداثخطوط جدید و تکمیل این شبکه می‌توانیم شاهد افزایش چشم گیر حجم سفر‌ها با خطوط BRT در تهران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز