خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتشنشانی در گفت وگو با ایلنا:

افزایش ۱۲ درصدی تصادفات درون شهری در سه ماهه دوم سال / حریق منازل مسکونی افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۲

در مجموع شاهد کاهش ۲۶ درصدی حوادثحریق به نسبت سال گذشته بودیم اما متأسفانه حریق منازل مسکونی ۱۴ / ۱ درصد افزایش داشته است / نجات یافتگان حوادثدر سال جاری ۲۳ درصد افزایش یافته است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتشنشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آمار تصادفات درونشهری در سه ماهه دوم امسال ۱۲ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است گفت: در میزان افزایش، امسال تصادفات و حوادثرانندگی در رأس حوادثتهران قرار گرفته است.

" سید جعفر ملکی " در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره حوادثسه ماهه تابستان امسال اظهار کرد: در تابستان امسال ۵۴۵۵ مورد حریق رخ داد که در مقایسه با سال گذشته که ۶۲۹۷ مورد بود حوادثحریق ۱۷/۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در حوادثحریق امسال دو نفر جان خود را از دست دادند در حالی که سال گذشته در این مدت زمانی مشخص آمار فوتی‌ها سه نفر بود ادامه داد: در حریق‌های سه ماهه تابستان ۱۱۷ نفر مصدوم و مجروح شدند در حالی که در سال گذشته این تعداد ۱۱۲ نفر بودند. همچنین نجات یافته‌های امسال از حوادثحریق توسط آتشنشانان ۳۱۸ نفر اعلام شده است در حالی که در سال گذشته ۱۷۶ نفر بوده است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران با اشاره به اینکه بیشترین نوع حریق در سه ماهه تابستان امسال به معابر و گذرگاه‌ها اختصاص داشته است، گفت: در مجموع شاهد کاهش ۲۶ درصدی حوادثحریق به نسبت سال گذشته بودیم اما متأسفانه حریق منازل مسکونی ۱۴ / ۱ درصد افزایش داشته است.

وی درباره حوادثکلی نیز گفت: در سه ماهه تابستان امسال ۲۵۲۹ مورد حادثه رخ داد که در مقایسه با سال گذشته که ۲۶۲۹ مورد حادثه رخ داده است شاهد کاهش ۸ / ۳ درصدی هستیم.

ملکی با بیان اینکه متأسفانه در این حوادث۵۹ نفر زن و مرد جان خود را از دست داده‌اند گفت: در سال گذشته این تعداد ۵۱ نفر بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتشنشانی ۶۱۱ نفر در حوادثامسال توسط نیروهای آتشنشانی نجات یافتند در حالی که در سال گذشته این تعداد ۴۹۷ نفر بود. بدین ترتیب نجات یافتگان حوادثدر سال جاری ۲۳ درصد افزایش یافته است.

ملکی با بیان اینکه بیشترین نوع حوادثدر سه ماهه تابستان امسال به حوادثتصادفات درون شهری با افزایش ۱۲ درصدی اختصاص یافته است تصریح کرد: در مجموع به ۶۳۵۲ نفر خدمات ایمنی ارائه شد که در مقایسه با سال گذشته روند افزایشی داشته است.

وی در پایان گفت: امسال ۱۰۹۲ نفر دچار حوادثشده‌اند در حالی که در سال گذشته ۸۹۸ نفر دچار حوادثشده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز