خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی ترافیک در گفت‌وگو با ایلنا:

منوریل سیاسی نیست / منوریل قم و کرمانشاه اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۳۱

هم اکنون منوریل قم و کرمانشاه در کشور در حال انجام است که هر دو با مطالعات و تصویب شورای عالی ترافیک بوده است بدون شک در‌ آینده نزدیک منوریل این دو شهر راه اندازی می‌شود.

ایلنا: ‌ دبیر شورای عالی ترافیک، گفت: ساخت منوریل در هر شهری براساس سیاست دولت‌ها انجام نمی‌شود بلکه براساس مطالعاتی است که به تایید رسیده است از این رو منوریل موضوع سیاسی نیست.

" حمیدرضا صارمی " در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ساخت منوریل براساس مطالعات انجام شده صورت می‌گیرد، افزود: تمامی خطوط مترو و منوریل براساس مطالعات انجام شده و به تصویب رسیده در شورای عالی ترافیک عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت منوریل در هر شهری براساس سیاست دولت‌ها انجام نمی‌شود بلکه براساس مطالعاتی است که به تایید رسیده است از این رو منوریل موضوع سیاسی نیست.

دبیر شورای عالی ترافیک با بیان اینکه در برخی از شهرهای دنیا از ترموا استفاده می‌شود، تأکید کرد: شهرهای تاریخی که نمی‌توان در آن حفاری کرد و سفرهای زیادی در آن رخ نمی‌دهد بهترین مکان برای ایجاد ترموا است اگرچه ما هنوز به این نوع حمل و نقل ورود نکردیم.

صارمی با تأکید بر اینکه نباید به مسائل حمل و نقل نگاه سیاسی داشت، گفت: هم اکنون منوریل قم و کرمانشاه در کشور در حال انجام است که هر دو با مطالعات و تصویب شورای عالی ترافیک بوده است بدون شک در‌ آینده نزدیک منوریل این دو شهر راه اندازی خواهد شد اگر چه در ساخت آن هم‌اکنون با مشکل مواجه شدیم.

وی تأکید کرد: روند ساخت منوریل قم به دلیل مشکلاتی با کندی همراه شده است اما این به آن معنا نیست که ساخت آن متوقف شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز