خبرگزاری کار ایران

با حضور عضو شورای شهر صورت گرفت:

انتقال صنوف حمل ونقل کالای برون شهری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۷

برنامه انتقال صنف حمل ونقل در قالب پایانه‌ها و شهرک‌های صنفی باید با ماموریت شرکت ساماندهی تهیه و به شورای اسلامی جهت تصویب اعلام شود.

ایلنا: ‌ جلسه مشترک شرکت ساماندهی، شورای اسلامی شهر و اتحادیه صنوف حمل ونقل کالای برون شهری پیرامون انتقال صنوف حمل و نقل از محدوده مرکزی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانی(عضو شورای اسلامی شهر تهران) با حضور در شرکت ساماندهی پیرامون انتقال صنوف حمل و نقل کالای برون شهری به پایانه‌های حمل ونقل به بحثو بررسی پرداخت.

کاشانی در این نشست با اشاره به ضرورت انتقال صنوف و مشاغل آلاینده از نقاط مرکزی شهر با محوریت شرکت ساماندهی اظهارداشت: انتقال صنوف حمل و نقل کالای برون شهری باید در قالب یک کارگروه متشکل از اتحادیه صنف حمل ونقل کالای برون شهری، شرکت ساماندهی و شورای شهر تهران دنبال شود.

وی در این نشست باتوجه به درخواست اتحادیه صنف حمل ونقل کالای برون شهری پیرامون انتقال و تمرکز در پایانه‌های حمل و نقل اظهار داشت: برنامه انتقال صنف حمل ونقل در قالب پایانه‌ها یا شهرک‌های صنفی باید با ماموریت شرکت ساماندهی تهیه و به شورای اسلامی جهت تصویب اعلام شود.

کاشانی در ادامه به تهیه مکان مناسب با محوریت اتحادیه اشاره کرد و گفت: مکان مورد نظر جهت انتقال صنف حمل ونقل باید توسط اتحادیه و با تشکیل هیات امنا یا تعاونی جهت تملک و خرید زمین تهیه شود و شرکت ساماندهی هماهنگی‌های لازم را جهت استقرار این صنف در دستور کار قرار دهد.

رضا قدیمی در این نشست ضمن اشاره به مشکلات و معضلات فعالیت برخی از مشاغل در تهران گفت: انتقال صنایع آلاینده به شهرک‌های صنفی و خدماتی ازجمله مسائلی است که جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی ادامه داد: با انتقال صنف حمل ونقل بار و کالا که در نقاط مرکزی شهر مانع عبور و مرور یا سایر مزاحمت‌ها می‌شوند؛ شاهد نظامندی صنوف در قالب شهرک‌های صنفی و پایانه‌های بار و کالا خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز