خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت و گو با ایلنا:

افزایش ۳ برابری پلیس در محدوده زوج و فرد / ترافیک مهر از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۹۶

در راستای کاهش بار ترافیکی ابتدا به صورت ارشادی تذکراتی ارائه می‌شود اما بعد از اینکه تأثیرگذار نبود قطعآً از طریق اعمال قانون و حتی انتقال خودرو به پارکینگ اقداماتی را برای تسهیل در عبور و مرور انجام خواهیم داد.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از آغاز ترافیک مهرماه از فردا ۳۱ شهریورماه خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم از فردا ترافیک ۲۰ درصد افزایش یابد.

" سردار حسین رحیمی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از آماده‌باش ۸۰ درصدی نیروهای پلیس راهبر از امروز به مناسبت بازگشایی مدارس خبر دارد و گفت: فردا جشن شکوفه‌ها در تهران برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم بار ترافیک حدود ۲۰ درصد افزایش یابد در همین راستا نیروهای پلیس راهبر از امروز در آماده باش قرار می‌گیرند و از اول مهرماه این آماده باش ۱۰۰ درصد خواهد بود.

وی با بیان اینکه ترافیک در مهرماه ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد، تصریح کرد: از روز اول مهر به صورت زمینی و هوایی توسط دو فروند هلی‌کوپتر ترافیک کنترل می‌شود تا در هر نقطه ترافیک زیاد شد نیرو‌ها نسبت به روان سازی اقدامات لازم را اتجام دهند.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه ساعت ادارات از اول مهرماه تا ساعت ۱۶ خواهد بود، گفت: با حضور ۲ میلیون دانش‌آموز و دانشجو و کادر آموزشی ترافیک اول مهر تشدید خواهد شد. به طوری که پیش‌بینی می‌کنیم در صبحگاه ترافیک از ساعت ۶ صبح الی ۹ و در عصرگاه نیز از ساعت ۱۶ تا ۳۰:۲۰ ترافیک شدید خواهد بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات ترافیک مهرماه بحثتوقف حاشیه‌ای در مدارس و مقابل مراکز آموزشی است، گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی ابتدا به صورت ارشادی تذکراتی ارائه می‌شود اما بعد از اینکه تأثیرگذار نبود قطعآً از طریق اعمال قانون و حتی انتقال خودرو به پارکینگ اقداماتی را برای تسهیل در عبور و مرور انجام خواهیم داد.

وی درباره طرح زوج و فرد نیز گفت: این طرح از اول مهرماه با جدیت تمام برگزار می‌شود به طوری که ۱۰۰ درصد مبادی طرح زوج و فرد حتی مبادی فرعی کنترل می‌شود. نیروهای راهور برای این منظور ۳ برابر می‌شود و همکاران ما تا ساعت ۷ بعدازظهر علاوه بر حضور محسوس به صورت نامحسوس مبادی زوج و فرد را کنترل می‌کنند.

پلیس راهور تهران بزرگ درباره متوقف شدن طرح تغییر ساعت ادارات، مدارس و بخشهای خصوصی و بازار گفت: این طرح، طرح خوبی نبود و برآورد راهور این بود که تأثیرگذار نیست چراکه حجم خودرو‌ها نسبت به معابر زیاد است و تهران گنجایش این همه خودرو را ندارد.

وی تأکید کرد: بهترین راه برای این منظور راه‌اندازی سرویس ادارات، افزایش حمل و نقل عمومی استفاده از سرویس مدارس است که قطعاً با این روش می‌توان از ورود خودروهای شخصی جلوگیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز