خبرگزاری کار ایران

تدوام برگزاری برنامه ریزی شده دوره های آموزشی در اداره کل دامپزشکی استان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی بر تداوم برگزاری دوره های آموزشی در اداره کل دامپزشکی استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی،  محمد موسی پور معاون توسعه مدیریت و منابع  اداره کل از تداوم اجرای منظم و برنامه ریزی شده دوره های آموزشی کارکنان دامپزشکی استان در سال 95 و مدیریت سامانه آموزش کارکنان دامپزشکی همزمان با اجرای فرآیند برگزاری دوره های آموزشی خبر داد.

 موسی پور با بیان این خبر افزود: دوره های مصوب سازمان دامپزشکی در تقویم آموزشی سالجاری پس از انجام بررسی های کارشناسی با روسای ادارات ستادی و حوزه مدیریت، با نیازسنجی و هدفگذاری در انتخاب دوره های منطبق با نیاز منطقی پرسنل و همچنین برنامه های عملیاتی در سه حوزه فنی، اداری و مدیریتی احصاء گردیده و مطابق با برنامه ریزی منظم تدوین یافته در حال برگزاری دوره ها توسط فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان می باشد.

وی به ارتقاء سرانه آموزش کارکنان در سال 94 با رشد بالای پنجاه درصدی نسبت به سال 93 و انجام مدیریتهای لازم بر افزایش آگاهی و دانش علمی و کاربردی مدیران، کارشناسان و کارکنان سایر سطوح استان اشاره نمودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل در پایان از تلاشهای ادارات فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول، اداره امور اداری رفاه و پشتیبانی و همچنین روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان در اجرای منظم دوره های مصوب آموزشی قدردانی نمود.

 

کد خبر : ۴۰۱۷۰۳