خبرگزاری کار ایران

رئیس شورایعالی تهیه‌کنندگان:

«ایلنا» باید به کارگران فرهنگی بیشتر توجه کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۶۴

هرچند توجه به مشکلات کارگران یدی مهم است اما نباید فراموش کنیم که کارگران فرهنگی نیز اهمیت زیادی دارند و حقوق آن‌ها باید درنظر گرفته شود.

رئیس شورایعالی تهیه‌کنندگان معتقد است؛ خبرگزاری ایلنا باید به وضعیت تولید در همه بخش‌ها بخصوص بخش‌های فکری و فرهنگی توجه ویژه کند.

غلامرضا موسوی؛ در آستانه ۵ اسفند؛ سالروز تاسیس خبرگزاری ایلنا با تبریک این روز گفت: رفتاری که این مجموعه خبری تاکنون از خود نشان داده؛ بسیار خوب بوده البته باید قطعا بخش‌هایی در این خبرگزاری تقویت شود.

وی ادامه داد: بیشتر خبرگزاری‌ها امروز اکثر خبر‌ها را پوشش می‌دهند این مسئله باعثمی‌شود که تفاوتی بین خبرگزاری‌ها زیاد وجود نداشته باشد اما مشی خبرگزاری ایلنا یعنی تمرکز بر اخبار کارگری و مشکلات کارگران و همچنین اخبار تولید؛ تفاوت عمده‌ای را بین این خبرگزاری و سایر رسانه‌ها بوجود آورده است زیرا خبرهای کارگری در سایر رسانه‌ها مانند ایلنا منتشر نمی‌شود.

رئیس شورایعالی تهیه‌کنندگان با تاکید براینکه در حوزه فرهنگ نیز عملکرد این خبرگزاری قابل قبول بوده؛ گفت: در سالهای گذشته که به دلیل بعضی شرایط خاص تعدادی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها نمی‌توانستند بعضی از خبر‌ها را منتشر کنند؛ خبرگزاری ایلنا اخبار را منتشر می‌کرد و این امر نشان از استقلال خبری این خبرگزاری دارد.

موسوی ادامه داد: این استقلال خبری باعثشده ما درکنار اخباری که ایلنا از رویدادهای خبری و عمومی منتشر می‌کند، خبرهای اختصاصی را ببینم که کمتر رسانه‌ای در ایران آن را منتشر می‌کند و همین امر باعثشده این رسانه خوانندگان خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید خبرگزاری ایلنا به راه خود ادامه دهد؛ گفت: نباید انتشار اخبار کارگران و کارگری و تولید فقط در محدوده خبرهای اقتصادی و صنعتی قرار بگیرد بلکه امروز مسئله تولید در حوزه فرهنگ و همچنین مشکلات صنفی در بخش‌های مختلف فرهنگی نیز وجود دارد و به نوعی علاوه بر کارگران یدی؛ کارگران زیاد فرهنگی در کشور وجود دارند.

موسوی افزود: ایلنا باید به کارگران فرهنگی نیز توجه کند و مشکلات آن‌ها را که بعضا شاید در بعضی از رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته می‌شود؛ پوشش دهد. زیرا هرچند توجه به مشکلات کارگران یدی مهم است اما نباید فراموش کنیم که کارگران فرهنگی نیز اهمیت زیادی دارند و حقوق آن‌ها باید در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز