خبرگزاری کار ایران

علیرضا تابش؛ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۸۴

با حکم حجت‌الله ایوبی(رییس سازمان سینمایی) علیرضا تابش؛ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس مصوبه هیات امنای فارابی و با حکم رئیس سازمان سینمایی «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد.

در متن حکم علیرضا تابش آمده است:

نظر به پیشنه ارزشمندتان در مدیریت فرهنگی، و دانش و تجربه‌ای که در سال‌های طولانی در این عرصه اندوخته‌اید و با سپاس از تلاش‌های ارزشمند آقای رمضانعلی حیدری خلیلی، براساس مصوبه مورخ۲۱ بهمن و به موجب این حکم به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

موفقیت‌های شما در سمت‌های گوناگون فرهنگی گذشته، آشنایی نزدیکتان با عرصه‌های فرهنگ و هنر و به‌ویژه باورتان به اهمیت سینمای ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوه‌مند اسلامی، نویدبخش سرآغاز دورانی نو و پررونق برای بنیاد سینمایی فارابی و سینمای ایران است.

ایجاد فضایی سرشار از اعتماد، و شوق‌انگیز برای آفرینش، توجه ویژه به نسل قدرتمند جوان، برداشتن موانع دست و پاگیر و بی‌حاصل، کاهش دیوانسالاری‌های بیهوده، عدالت و شفافیت در حمایت از تولید از اولویت‌های نخست شما در بهسازی و بازسازی این بنیاد است.

باتوجه به بازتعریف مأموریت‌های بنیاد سینمایی فارابی و تمرکز فعالیت‌های این بنیاد بر اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی در عرصه سینمای حرفه‌ای در همه بخش‌های آن، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از دانش و تجربه صاحبنظران گام‌های بلندی برای حرکت بسوی سینمای امید برداشته شود.

امیدوارم با مدیریت شما تحرک و پویایی و نشاط به این نهاد کهن بنیاد بازگردد و بنیاد سینمایی فارابی با تحولات پرشتاب این زمان همگام شود.

موفقیت‌های روزافزونتان را در این مسئولیت بزرگ از خدواند متعال خواهانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز