خبرگزاری کار ایران

تبریزی: طعم شیرین خیال درباره محیط زیست است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۹۷

موضوع فیلم مربوط به محیط زیستی است که در آن زندگی می‌کنیم و به مسائل مربوط به آب و آلودگی هوا پرداخته‌ایم.

کارگردان فیلم سینمایی طعم شیرین خیال گفت: این اثر سینمایی درباره محیط زیستی است که در آن زندگی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مراسم معرفی فیلم سینمایی طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی با حضور عوامل در سینما فلسطین ۱۸ بهمن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کمال تبریزی(کارگردان)، محمدعلی حسین‌نژاد(تهیه‌کننده) و نازنین بیاتی(بازیگر فیلم) برگزار شد؛ کمال تبریزی ضمن خوش‌آمدگویی به مردم گفت: موضوع فیلم مربوط به محیط زیستی است که در آن زندگی می‌کنیم و به مسائل مربوط به آب و آلودگی هوا پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم این فیلم بتواند تاثیری هرچند کوچک در نوع نگاه مردم به محیط زیست داشته باشد.

محمدعلی حسین‌نژاد نیز گفت: باید به چنین مضامینی که در فیلم‌ها مطرح می‌شود؛ بیشتر بپردازیم و از موضوعات محدود و پرتکرار کنونی عبور کنیم و مسائل جدی‌تری را مطرح کنیم. این‌‌ همان چیزی بود که ما را به ساخت این فیلم واداشت.

نازنین بیاتی(بازیگر فیلم) هم درباره نقش خود گفت: نقش من در فیلم کمال تبریزی با نقش قبلی‌ام در فیلم دربند بسیار متفاوت است و هیچ شباهتی بین شخصیت شیرین در طعم شیرین خیال و نازنین در فیلم دربند وجود ندارد. سعی کردم این تفاوت را نشان دهم و از نازنین فیلم دربند فاصله گرفته و نقشم را خوب ایفا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز