خبرگزاری کار ایران

۲۰ بهمن ماه در گالری برج میلاد تهران برگزار می شود

نمایش ۴۰ سال پوسترهای سینمایی ابراهیم حقیقی

کد خبر : ۲۴۹۴۸۸

در این نمایشگاه پوسترهای فیلم‌های سینمایی هامون، سرزمین خورشید، من ترانه ۱۵ سال دارم، زندان زنان، دختری با کفش‌های کتانی، نار و نی، ریحانه، آب، باد، خاک، هفت تیرهای چوبی نمایش داده می‌شود.

نمایشگاه ۴۰ سال پوسترهای سینمایی ابراهیم حقیقی قرار است از ۲۰ بهمن ماه در گالری برج میلاد تهران برپاشود و تعداد محدودی از این پوستر‌ها نیز به امضای هنرمند نیز قرار است برای دوستداران سینما، مجموعه داران به فروش برسد.

به گزارش ایلنا، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام این خبر گفت: این روز‌ها یادمان ملی ملی میزبان مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور است و سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کاخ جشنواره‌ها از ۱۲ بهمن ماه آغاز به کار کرده است.

وی افزود: ابراهیم حقیقی از جمله هنرمندان شاخص کشور در هنر گرافیک است که طراحی بسیاری از پوسترهای سینمایی را در ۳۰-۴۰ سال برعهده داشته است.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: امسال همزمان با سی و سومین جشنواره فیلم فجر قرار شد که برای نخستین بار نمایشگاهی از پوسترهای سینمایی این هنرمند را به صورت یکجا در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دهیم و همچنین با همکاری این هنرمند نیز قرار شد تعداد محدودی از این پوستر‌ها با امضای ایشان به فروش برسد.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، در این نمایشگاه قرار است ۷۰ پوس‌تر از پوسترهایی که ابراهیم حقیقی برای فیلم‌های سینمایی طراحی کرده‌اند را به صورت یکجا و برای اولین بار در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ بر فراز برج میلاد تهرا گالری هنری یادمان ملی ایرانیان نمایش دهیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه پوسترهای فیلم‌های سینمایی هامون، سرزمین خورشید، من ترانه ۱۵ سال دارم، زندان زنان، دختری با کفش‌های کتانی، نار و نی، ریحانه، آب، باد، خاک، هفت تیرهای چوبی و… نمایش داده می‌شود.

مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور ابراهیم حقیقی و جمعی از مسوولان سینمایی کشور ۲۰ بهمن ماه در گالری برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز