خبرگزاری کار ایران

علی نصیریان ۸۰ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۲۲

هشتمین نشست صمیمانه هنرمندان باعنوان «تولد ماه» با برگزاری جشن تولد ۸۰ سالگی «علی نصیریان» چهارشنبه شب در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد.

هشتمین نشست صمیمانه هنرمندان با عنوان «تولد ماه» با برگزاری جشن تولد ۸۰ سالگی علی نصیریان؛ چهارشنبه شب در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بازیگر ماندگار تئاتر و سینمای ایران در آیینی چهارشنبه شب با حضور شماری از هنرمندان کشور۸۰ سالگی خود را جشن گرفت و از کسانی که در این مدت وی را در موفقیت‌هایش یاری کرده‌اند؛ قدردانی کرد.

نصیریان در مراسمی که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برایش ترتیب داده بود؛ گفت: اول از لطف خداوند و بعد از لطف همه همراهان و یاران خودم در این ۸۰ سال بی‌نهایت سپاسگزارم و من با بودن شما خیلی خوشبختم.

وی افزود: نمی‌دانستم اینقدر خوشبختم و نمی‌دانستم باوجود دوستانی همچون ایرج راد، فرهاد آییش و سایر عزیزان خداوند چه ثروت گرانبهایی در اختیارم قرار داده است.

نصیریان گفت: عاشق تتاتر هستم و به تئاتر عشق می‌ورزم و سعی کردم برای موفقیت تئاتر کشور از هیچ کوششی دریغ نکنم.

این بازیگر پیشکسوت با بیان اینکه باید ارزشها و حرمت‌ها در جامعه حفظ شود؛ افزود: یک هزار و ۱۰۰ سال پیش فردوسی پارسی زبان باعثشد فارسی زبان فارسی بماند و باید برای فردوسی و همه کسانی که فرهنگ کشور را حفظ کردند حرمت و ارزش قائل شد.

در این مراسم بسیاری از هنرمندان، اساتید و مدرسان حوزه تئاتر و سینما؛ خاطراتی و توصیفاتی از علی نصیریان بیان کردند.

فرهاد آییش گفت: تماشاخانه سنگلج تهران برای بسیاری از هنرمندان خاطره‌انگیز است زیرا استاد نصیریان سال‌ها در این تماشاخانه به بازیگری مشغول بود. نصیریان عاشق تئاتر است و این حس مسوولیت‌پذیری وی، تئاتر کشور را به موفقیت رسانده است.

ایرج راد گفت: اولین آثار نمایشی که از ایران به خارج کشور عرضه شد کار استاد نصیریان با عنوان «بلبل سرگشته» بود. این اثر به خارج کشور نشان داد که ایران در تتاتر هم حرفی برای گفتن دارد و مردم ایران به هنر نمایشی عشق می‌ورزند. نصیریان خدمات فراوانی در عرصه تئاتر و سینمای کشور ارائه کرده. نمایشنامه‌نویسی و هنرنمایی بی‌نظیر وی را در این عرصه نام‌آور و ماندگار کرد و این هنرمند برجسته کشور از ارزش والا برخوردار است. این هنرمند یک الگو و شاخصه هنری و هنرشناسی این مملکت محسوب می‌شود که همیشه در هنر تاثیر گذار بوده و همیشه ماندگار خواهد بود.

در انتهای مراسم هم ۸۰ سالگی نصیریان جشن گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز