خبرگزاری کار ایران

پیام دهکردی:

با رضا کریمی حالم خوب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۵۵

در این فیلم احساس کردم که با رضا کریمی حالم خوب است. رضا کریمی ساده و بی ریاست. او همان چیزی که می‌گوید است و من دوستش دارم.

نشست خبری فیلم تگرگ و برف با حضور رضا کریمی، پیام دهکردی، علیرضا برازنده، کسرا عزیزا و پریسا احمدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رضا کریمی(کارگردان) درباره ساخت این فیلم گفت: این فیلم را در طول چهار ماه با هزینه شخصی ساختم. تگرگ و برف با یک تیم خوب و در فضایی که دوست داشتم ساخته شد.

او ادامه داد: نام فیلم را بعد از پایان قصه انتخاب کردم. این نام قرار است لحظه‌ای را تداعی کند که همه با آن آشنا هستیم. از زمانی که قصه را می‌نواشتم معتقد بودم برای نقش یحیی یک بازیگر شناخته نشده را انتخاب کنم. من برای این این نقش زمان زیادی را گذاشتم. با وجود اینکه ایشان هیچ سابقه بازیگری نداشت، خوشحالم که بازی خوبی را شاهد بودیم.

کریمی با اشاره به اینکه تشابهاتی میان این فیلم و داش آکل وجود دارد؛ گفت: در ابتدا می‌خواستم که تشابهاتی میان فیلم و داش آکل وجود نداشته باد اما بعد تصمیم گرفتم که خودم را رها کنم و اجازه بدهم تا متن آنطور که باید، شکل بگیرد. در تیتراژ فیلم هم به برداشت از قصه داش آکل اشاره کردم.

پیام دهکردی(بازیگر) با اشاره به اینکه تجربیاتش در سینما را مدیون کمال تبریزی است؛ گفت: در این فیلم احساس کردم که با رضا کریمی حالم خوب است. رضا کریمی ساده و بی‌ریاست. او همان چیزی که می‌گوید است و من دوستش دارم. تنها دلیل حضورم در این فیلم رضا کریمی بود وگرنه نقشم اتفاق جدیدی برای من نبود و من پیشتر هم این نقش‌ها را تجربه کردم.

علیرضا برازنده(مدیر فیلمبرداری) درباره فیلمبرداری تگرگ و برف گفت: خوشحالم که آقای کریمی من را در این فیلم شریک کردند. در این فیلم سعی کردیم تا نوربرداری احساس نشود و پرسوناژها هم سایه نداشته باشند. بر این باور بودیم که نباید آفتاب در فیلم وجود داشته باشد و این مسئله را کنترل کردیم.

کسری عزیزا(بازیگر) درباره اولین حضورش در سینما گفت: برای شروع این کار استرس زیادی داشتم که با حمایت های آقای کریمی اتفاقات ساده تر پیش رفت و امیدوارم راهی برای ادامه کارم در سینما باز شده باشد. تمام بازیگران این فیلم هم خالصانه و دوستانه با من کار کردند.

پردیس احمدیه(بازیگر) با اشاره به اینکه بدون خواندن فیلمنامه در تگرگ و برف حضور پیدا کردم؛ گفت: آقای کریمی معتقد بودند که من نباید فیلمنامه را بخوانم و من تنها با دانستن خط کلی فیلم وارد این پروژه شدم. از حضورم در این فیلم بسیار خوشحالم و معتقدم اتفاقات خوبی در کنار دیگر کارهایم افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز