خبرگزاری کار ایران

جواد نوروزبیگی:

جوانان سینمای ما خوش فکر و خوش ایده هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۱۲

در سینما جوانان خوش فکر و فعالی داریم که ایده‌های جدیدی دارند و اغلب این ایده‌ها در فیلم اولی‌ها دیده می‌شود.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران گفت: در سینما جوانان خوش فکر و فعالی داریم که ایده‌های جدیدی دارند و اغلب این ایده‌ها در فیلم اولی‌ها دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، جواد نوروزبیگی که امسال با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر شرکت دارد، افزود: متاسفانه مشکلات بودجه امسال بر روی تولیدات تاثیر به سزایی داشته است و همین موضوع موجب شده تا توقعی که داشتیم برآورده نشود.

این تهیه کننده سینمایی درباره حضور جوانان در سینما عنوان کرد: در سینما جوانان خوش فکر و فعالی داریم که ایده‌های جدیدی دارند و در جشنواره سی و سوم فجر می‌توان شاهد بروز و ظهور نگاه‌های جدید در سینما باشیم.

نوروزبیگی با بیان اینکه آینده سینما با توجه به آنچه دیدم رو به رشد است، افزود: اگر زیرساخت‌ها پیشرفت کنند، سالن‌ها اضافه و تجهیزات آن‌ها به روز شود، شرایط بهتر خواهد شد.

وی درباره همکاری‌اش با نسل جوان نیز گفت: همکاری با نسل جوان تجربه خوبی است زیرا فیلمسازان جوان خوش فکر و پر انرژی هستند همچنین در سال گذشته هم شاهد حضور پررنگ جوان‌ها در بخش فیلم اولی‌ها بودیم.

تهیه کننده فیلم «من دیه گو مارادو نا‌هستم» اظهار کرد: فیلمسازان جوان فیلمنامه‌های درجه یکی دارند تا آنجا که می‌توان گفت آن‌ها در حال حاضر از نسل گذشته بسیار بهتر فیلم می‌سازند.

جواد نوروزبیگی امسال با سه فیلم اعتراف ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی، بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف و من دیه گو مارادونا به کارگردانی بهرام توکلی هستم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز