خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

ایوبی: نظارت حاکمیتی شدیدی بر شبکه نمایش‌خانگی اعمال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۷۱

موسسه رسانه‌های تصویری اصلا قصد رقابت با بخش خصوصی را ندارد و به رشد شبکه‌های خصوصی کمک می‌کند اما مطمئن باشید نظارت حاکمیتی را به شدت اعمال می‌کنیم.

گروهی از شرکت‌های شبکه نمایش خانگی، موسسه رسانه‌های تصویری را رقیب خود می‌دانند اما حجت‌الله ایوبی(رئیس سازمان سینمایی) معتقد است که هرچند در چارت جدید سازمان سینمایی؛ موسسه رسانه‌های تصویری قصد رقابت با شبکه نمایش خانگی و شرکت‌های خصوصی را ندارد اما نظارت حاکمیتی روی این شرکت‌ها بصورت جدی اعمال می‌شود.

ایوبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره انتقاداتی که بعضی‌ به عملکرد موسسه رسانه‌های تصویری و رابطه آن با شرکت‌های خصوصی دارند؛ گفت: موسسه رسانه‌های تصویری اصلا قصد رقابت با بخش خصوصی را ندارد و به رشد شبکه‌های خصوصی کمک می‌کند اما مطمئن باشید نظارت حاکمیتی را به شدت اعمال می‌کنیم و درمقابل تخلفات و اقدامات غیرقانونی هم می‌ایستم.

ایوبی درباره انتقاد گروهی از مدیران شبکه‌های نمایش خانگی از حذف دادن میجر(اهداء فیلم‌های خارجی بدون ارائه اصل رایت) گفت: همه می‌دانند که دادن میجر یک اقدام نادرست و خلاف قانون بود و اینکه ما به انجام اقدامات نادرست عادت کرده باشم دلیلی بر درستی آن کار نمی‌شود و کار درست را نادرست نمی‌کند.

وی ادامه داد: ضمن احترام به شبکه نمایش خانگی و اینکه معتقدم سینمای خانگی می‌تواند به کمک سینمای ایران بیاید آنهم در کشور ما که اکثر مردم در کل کشور دسترسی به سالن‌های سینما ندارند؛ ما نمی‌خواهیم رقیب بخش خصوصی باشیم اما در اجرای قانون هم بسیار جدی و سختگیر هستیم.

ایوبی تاکید کرد: درخواستم از دست‌اندرکاران امور سینمای خانگی این است که به قوانین کاملا احترام بگذارند و سعی کنند رابطه منطقی و معقول‌شان را با مدیریت سینمای کشور حفظ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز