خبرگزاری کار ایران

پوستر فیلم‌سینمایی «شیفت شب» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۹۵

فیلم «شیفت شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ جشنوارهٔ فیلم فجر حضور دارد.

پوستر فیلم‌سینمایی «شیفت شب» جدید‌ترین ساخته نیکی کریمی توسط محمدرضا فروتن بازیگر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم «یک فیلم، یک سلام» که ۳۰ دی ماه در پردیس ملت در آستانهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر برگزار شد، پوس‌تر فیلم «شیفت شب» که توسط علیرضا نصرتی طراحی شده بود، رونمایی و شعار فیلم تحت عنوان «آیا بهتره بیشتر بدانیم؟» توسط لیلا زارع دیگر بازیگر فیلم مطرح شد.

محمدرضا فروتن که فقط با این فیلم در جشنوارهٔ فیلم فجر حضور دارد، گفت: در این فیلم نقش مردی را دارم که در بحران‌های مالی و فشارهای اقتصادی قرار می‌گیرد‌ و همین موضوع فشارهای روانی بر او تحمیل می‌کند و باعثمی‌شود رابطه‌اش با همسرش تحت الشعاع قرار بگیرد.

او همکاری با نیکی کریمی را بسیار لذت بخش‌ توصیف و اظهار امیدواری کرد که باز هم با او همکاری داشته باشد.

وی درباره پیش بینی استقبال تماشاگران از این فیلم گفت: نمی‌توانم استقبال را حدس بزنم چون هنوز فیلم را ندیده‌ام و برایم مبهم و نامعلوم است.

فروتن در عین حال ابراز امیدواری کرد: فضای مناسب برای فیلم‌هایی که توان ارتباط با مخاطب دارند فراهم شود تا آن‌ها به خوبی دیده شوند و «شیفت شب» هم به اندازه پتانسیل و حرفی که دارد، دیده شود.

در این نشست که با اجرای احسان کرمی برگزار شد‌، لیلا زارع دیگر بازیگر فیلم «شیفت شب» نیز درباره این اثر گفت: این فیلم یک کار اجتماعی است و خانواده‌ای کوچک را نشان می‌دهد.

این بازیگر که در این فیلم علاوه بر محمدرضا فروتن با یک دختر بچه‌ همبازی است، درباره این تجربه توضیح داد: دختر بچه فیلم ما آنقدر باهوش و حرفه‌ای بود که هیچ مشکلی در همکاری با او نداشتیم.

به اعتقاد وی «شیفت شب» فیلمی است که تماشای آن برای همه خوب و خوشایند است زیرا داستانی را روایت می‌کند که در جامعه ما به وفور وجود دارد.

لیلا زارع ابراز امیدواری کرد: امسال جشنواره پررونقی داشته باشیم.

او دربارهٔ پیش‌بینی‌اش درباره جشنواره خطاب به مخاطبان گفت: خوب است همه فیلم‌ها را ببینید تا معلوم شود امسال چه جشنواره‌ای داریم.

در این نشست، علی اصغری یکی از فیلم‌نامه‌نویسان «شیفت شب» در پاسخ به سوال مجری برنامه احسان کرمی که پرسید آیا این فیلم، فیلم تلخی است؟ گفت: این فیلم اصلا کار تلخی نیست بلکه کاری اجتماعی و خانوادگی است و قصه زنی است که زندگی خوب و آرامی دارد اما با شنیدن یک خبر در می‌ابد طوفانی در راه است و می‌کوشد جلوی طوفان را بگیرد.

او ادامه داد: این فیلم متفاوت‌ترین کار خانم کریمی است و برخلاف فیلم‌های قبلی‌اش که مستندگونه بود ‌، روی قصه تاکید زیادی دارد.

اصغری با اشاره به بار اجتماعی این فیلم خاطر نشان کرد: فیلم ما آسیب‌شناسی دارد اما تلخ و ناامید کننده نیست.

این فیلم‌نامه‌نویس با اشاره به دیگر ویژگی‌های فیلم «شیفت شب» ادامه داد: فیلمی است که به راحتی تمام اعضای خانواده با آن ارتباط برقرار می‌کنند و هشداری است به همه ما که سعی نکنیم به زور و با هر قیمتی طبقه خانواده‌امان را تغییر دهیم، در واقع این فیلم درد مشترکی است و قطعا بازخورد خوبی خواهد داشت چون از سینمای قبلی خانم کریمی فاصله گرفته است

نیکی کریمی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شیفت شب» به دلیل کسالت، نتوانست در این نشست حضور پیدا کند..

فیلم‌سینمایی «شیفت شب» چهارمین ساخته نیکی کریمی پس از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» است کهفیلم‌نامهٔ این فیلم با طرحی از محمود آیدن توسط نیکی کریمی و علی اصغری به نگارش درآمده است و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگیشان را کشف کند.

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
حسین پاکدل، امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در این فیلم حضور دارند.
یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

فیلم «شیفت شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ جشنوارهٔ فیلم فجر حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز