خبرگزاری کار ایران

قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۷۹

حداقل قیمت بلیت سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای یکسری ۱۱ تایی۳۳ هزار تومان و حداکثر ۸۸ هزار تومان است.

از ظهر روز چهارشنبه(۱ بهمن) پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا؛ هر سری شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ عنوان فیلم در ۱۱ روز جشنواره است. به عبارت دیگر هر نفر ۱ صندلی، ۱ سانس در سینمای انتخابی به مدت ۱۱ روز دراختیار خواهد داشت.

خریداران می‌توانند پس از ورود به سامانه پیش فروش با وارد کردن کد ملی خود، ۲ انتخاب و در مجموع ۴ سری بلیت پیش خرید کنند.

علاقمندانی که بلیت‌های خود را خریداری می‌کنند؛ با در دست داشتن پرینت کد رهگیری و اصل کارت ملی می‌توانند در روزهای چهارشنبه(۸ بهمن) و پنجشنبه(۹ بهمن) برای تحویل بلیت‌ها به پردیس سینمایی ملت واقع در خیابان ولیعصر(عج) بزرگراه نیایش - روبروی کردستان - پردیس سینمایی ملت مراجعه کنند.

دانشجویان در زمان خرید برای بهره‌مندی از تخفیف دانشجویی باید شماره دانشجویی خود را وارد سامانه کرده و در زمان تحویل بلیت نیز کارت دانشجویی را همراه داشته باشند.

گروه الف شامل سینماهای: پردیس آزادی، پردیس کورش، جوان، پردیس زندگی، فرهنگ، پردیس ملت و ماندانا؛ هرسری بلیت ۸۸ هزار تومان و دانشجویی۷۷ هزار تومان است. قیمت تک فروشی بلیت در گیشه ۹ هزار تومان است.

گروه ب شامل سینماهای: استقلال، شکوفه، سروش و فلسطین؛ هر سری بلیت ۶۶ هزار تومان و دانشجویی ۵۵ هزار تومان است. قیمت تک فروشی در گیشه ۷ هزار تومان است.

گروه پردیس تماشا شامل: پردیس راگا و پردیس کیان؛ قیمت هر سری بلیت ۴۴ هزار تومان و دانشجویی ۳۳ هزار تومان است. قیمت تک فروشی در گیشه ۵ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز