خبرگزاری کار ایران

محمدعلی کشاورز: خارج از ایران هیچ خبری نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۷۹

کشاورز به جوانان توصیه کرد که مملکت خود را دوست داشته باشید و فکر اینکه در خارج از کشور زندگی کنید را از سر بیرون کنید چراکه هرچه هست در داخل خاک ایران عزیز است.

مراسم بزرگداشت محمدعلی کشاورز؛ شب گذشته(شنبه ۲۷ دی ماه) با حضور جمع زیادی از اهالی سینما و تا‌تر در فرهنگسرای ارسباران درحالی برگزار شد که محمدعلی کشاورز طی یک توصیه جدی به همه از آن‌ها خواست تا کشور خود را بهتر بشناسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر عالمی طی سخنانی گفت: محمدعلی کشاورز مصداق کامل نسل غیرقابل تکرار است هیچ پدیده‌ای بدون سابقه نه برای یک مرد و نه برای یک ملت اتفاق نمی‌افتد اما کشاورز این پدیده را آرانم آرام طی کرد و باعثشد امروز همه خردمندان دورهم گرد آیند.

ایرج راد نیز طی سخنانی گفت: کشاورز به عنوان یک انسان بزرگ زبانزد خاص و عام است و مردم علاقه زیادی به وی دارند و به خاطر حضور ایشان در سریال‌هایی که از شبکه دو سیما پخش می‌شود خیابان‌ها خلوت می‌شدند.

وی ادامه داد: کشاورز تمام توان خود را در صحنه به کار می‌برد و بازی او همیشه تأثیرگذار بوده است برای کشاورز آرزوی سلامتی می‌کنم و دعا می‌کنم؛ سال‌های سال سایه‌اش بر سر تمام هنرمندان و هنردوستان مستدام باشد.

جمشید هاشم‌پور نیز طی سخنانی گفت: من سال‌ها است که به محمدعلی کشاورز ارادت دارم و افتخار داشتم در یک اثر درکنار او حضور داشته باشم و خیلی چیز‌ها ازوی یاد گرفتم.

اکبر زنجانپور نیز طی سخنانی گفت: آدم‌ها از تولد تا پایان حرکت می‌کنند و مراحل جوانی تا پیری را سپری می‌کنند منتهی آن آدم یک آدم است که درحال حرکت است ولی آدم‌های هنرمند مخصوصاً در زمینه‌ بازیگری و علی‌الخصوص محمدعلی کشاورز اینطور نیست فردی مثل محمدعلی کشاورز چندین آدم را مانند خودش به جلو برده است..

فریماه فرجامی نیز به دلیل بیماری مدت‌ها است از عرصه سینما و تئا‌تر دور است، با حضور مراسم تجلیل از محمدعلی کشاورز طی سخنانی خطاب به مردم گفت: من به خاطر شما کار می‌کنم و زنده هستم و به خاطر شما دوست دارم همچنان عرصه بازیگری را ادامه دهم.

فرجامی همچنین خطاب به محمدعلی کشاورز گفت: آقای کشاورز من عاشق شما هستم و در فیلم مادر ساخته مرحوم علی حاتمی عاشقانه در کنار شما کار کردم.

محمدعلی کشاورز نیزطی سخنانی گفت: من از تک تک همه شما تشکر کنم و بلاید به لهجه تهرانی بگویم سام علیکم مخلص تک تک‌تون هستم.

وی افزود: امشب یکی از شب‌های خاطره‌انگیز من است برای اینکه در میان مردم مملکت خودم هستم چون در تمام سال‌های کار از شما مردم ایران الهام گرفتم و جای‌جای مملکتم را دیده‌ام.

وی با تمجید از جوانان گفت: به همه جوانان توصیه می‌کنم اول مملکت خود را خوب بشناسند این جوانان باید سرزمین خود را ببینند و اگر نقشی به آن‌ها داده می‌شود که مثلاً نقش یک بلوچستانی است به بلوچستان و آداب و رسوم آن منطقه را ببیند.

کشاورز تأکید کرد: مهم‌تر از همه این است که هنرمند باید نجیب باشد و مردم مملکت خود را دوست داشته باشد همانطور که در راه مردم کشور خود کشته می‌شود.

وی افزود: مملکت خود را دوست داشته باشید و فکر اینکه در خارج از کشور عزیزمان زندگی کنید را از سر بیرون کنید چراکه هر چه هست در داخل خاک ایران عزیز است.

در این مراسم چهره‌هایی چون داریوش اسدزاده، محمود کلاری، خسرو خورشیدی، اکبر زنجانپور، اکبر عالمی حجت‌الاسلام محمود دعایی، احمد مسجدجامعی، مسعود فروتن، فریماه فرجامی، نادر طریقت، بهروز بقایی، جمشید هاشم‌پور، اصغر همت، مهدی میامی، سعید امیرسلیمانی، ایرج راد، محمد زرین‌دست، محمد متوسلانی، محمود بصیری، ایرج محمدی، فریبا کوثری و… حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز