خبرگزاری کار ایران

مستندهای بلند هم به جشنواره فیلم شهر راه یافتند

کد خبر : ۲۴۱۵۷۸

آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره؛ سه‌شنبه(۳۰ دی ماه) و آخرین مهلت ارسال آثار؛ پنجشنبه(۳۰ بهمن ماه) است.

بنابه درخواست مستندسازان و تصویب شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، دبیرخانه این رویداد سینمایی مستندهای بلند را برای حضور در بخش مسابقه پذیرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره:(سه شنبه ۳۰ دی ماه) و آخرین مهلت ارسال آثار: پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه است.

این مستند‌ها باید پیرامون موضوعاتی چون: اشاعه‌ فرهنگ مهربانی، تقویت روحیه‌ صبر میان شهروندان، گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی - ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون‌گرایی، توجه شهروندان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب‌های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه‌های مثبت افزایش جمعیت تولید شده باشند.

پیش از این اعلام شده بود که فیلم‌های مستند با زمان حداکثر ۴۵ دقیقه در این بخش پذیرفته می‌شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال ۱۳۹۴ در ۲ بخش مسابقه‌ سینمای ایران و‌ سینمای بین‌الملل در تهران برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز