خبرگزاری کار ایران

درهای شهرک سینمایی فیلم حضرت محمد(ص) به روی خبرنگاران باز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۲۸

برای اولین بار و در آستانه ۱۷ ربیع‌الاول؛ درهای شهرک سینمایی حضرت محمد(ص) به روی خبرنگاران باز شد و قرار است خبرنگاران سینمایی از این شهرک بازدید کنند.

برای اولین بار و در آستانه ۱۷ ربیع‌الاول؛ درهای شهرک سینمایی حضرت محمد(ص) به روی خبرنگاران باز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۱۵۰ نفر از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، روزنامه‌ها و مجلات سینمایی؛ صبح امروز(۱۷ دی) از تهران عازم قم شدند تا در آنجا برای اولین بار از شهرک سینمایی فیلم حضرت محمد(ص) بازدید کنند.

در این بازدید قرار است به مدت ۸ ساعت از لوکیشن‌هایی همچون کعبه، خانه عبدالمطلب، خانه ابولهب، شعب ابی طالب، مدینه بازدید صورت گیرد. همچنین نشست خبری با حضور مجید مجیدی کارگردان؛ محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت نور تابان و تهیه کننده، صادقیان یکی از مدیران ارشد بنیاد مستضعفان فیلم؛ ساره بیات؛ مهدی پاکدل؛ علیرضا شجاع‌نوری و جمعی از عوامل برگزار می‌شود و از لوگوتایپ فیلم حضرت محمد(ص) که توسط جلیل رسولی طراحی شده؛ رونمایی شده و بخش‌هایی از فیلم و پشت صحنه مجلس به نمایش درمی‌آید.

خبرنگاران با ۵ دستگاه اتوبوس صبح امروز از تهران به سمت شهرک سینمایی حضرت محمد(ص) حرکت کردند.

قرار است فیلم حضرت محمد(ص) در بخش ویژه و جداگانه‌ای در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش دربیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز