خبرگزاری کار ایران

شورایعالی تهیه‌کنندگان؛ مجلس را به مناظره دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۶۰

شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران منتظر اعلام آمادگی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس است. این شورا آمادگی بی‌قید و شرط خود را برای این مناظره علنی اعلام کرد.

شورایعالی تهیه‌کنندگان اعضا کمیسیون فرهنگی مجلس را به مناظره دعوت کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن نامه شورایعالی تهیه‌کنندگان سینما بدین شرح است:

شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، ضمن تاکید بر طی مراحل قانونی امور جاری سینمای ایران، خصوصاً در موضوع بی‌اعتبار کردن «پروانه نمایش» که متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را به مناظره دعوت می‌کند.

توضیح اینکه فشارهای وارده بر مسئولان سینمای کشور، که بی‌اعتباری مجوزهای قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را درپی دارد، امنیت سرمایه‌گذاری در تولید سینمای ملی را از بین می‌برد. برداشت‌های شخصی و نگاه سلیقه‌ای و تعبیر تراشی از فیلم‌ها بهانه‌ای برای محافل خاص می‌شود تا موجب جوسازی و فشار وارد کردن بر مدیران سینمایی و درنتیجه اتخاذ تصمیمات غلط و سپس عذرخواهی شوند، پدیده شومی که دودش به چشم سینمای نجیب ایران می‌رود و هیچ نفعی برای هیچکس(جز‌‌ همان محافل خاص) درپی ندارد.

شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران منتظر اعلام آمادگی اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس(که قاعدتاً بیش از هر جای دیگری می‌بایست نگران دورزدن قانون در مملکت باشند) می‌باشد و آمادگی بی‌قید و شرط خود را برای این مناظره علنی اعلام می‌‌کند.

شورایعالی تهیه‌کنندگان به حوزه هنری و شهرداری تهران هشدار می‌دهد که درصورت استمرار بر سیاست‌های فعلی، در همکاری با این دو مرکز و فعالیت‌های زیر مجموعه آنان تجدیدنظر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز