خبرگزاری کار ایران

بهنام تشکر:

کار کردن در شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون راحت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۹۰

برای بازی در سریال ابله هر بار باید حدود چهار ساعت زیر گریم بنشینم. گرچه گریم به ایفای نقش‏هایم در سریال کمک بسیاری می‌کند.

بهنام تشکر درباره نقش متفاوتش در سریال «ابله» گفت: بابابزرگ پیرمرد اخمو و زرنگی است، حواسش به همه چیز هست و کارهای با نمکی هم انجام می‌دهد که باید آن را دید.

به گزارش ایلنا، تشکر که این روز‌ها مقابل دوربین این مجموعه به کارگردانی کمال تبریزی است با اعلام این مطلب افزود: این شخصیت آنقدر که در زمان‌های قدیم کارهای خلاف انجام داده و به زندان رفته، به نحوی به این کار عادت کرده است و در خانه‌اش زندانی برای خود درست کرده و زمانی که با مشکلی مواجه می‌شود نه تنها خودش را بلکه آدمهای دیگر را هم زندانی می‌کند.

این بازیگردرباره گریم چهره‏اش گفت: هر بار باید حدود چهار ساعت زیر گریم بنشینم و این زمان زیادی است. گرچه گریم به ایفای نقش‏هایم در سریال کمک بسیاری می‌کند و متوجه محدوده مانور نقش‌ام می‌شوم که باید بابت این اتفاق از عبدالله اسکندری ممنون هستم

تشکربا بیان اینکه استرس زیادی برای بازی در این مجموعه داشته است ادامه داد: شاید چندین سال بود که در کارهای قبلی چنین استرسی نداشتم. استرس من از دو جهت بود، یکی به خاطر کار باکمال تبریزی و دیگری بازی کردن نقش یک پیرمرد که از نظر سنی فاصله بسیاری با من دارد.

بازیگر ابله افزود: بعد از دو روزی که جلوی دوربین رفتم خیالم راحت شد یعنی جنس کارگردانی تبریزی خیالم را راحت‌تر کرد. من تنها این حرف را نمی‌زنم بلکه تجربه و فیلم‌های این کارگردان نشان داده که او بسیار باهوش است و می‌داند که باید چطور با بازیگران برخورد کند. این هوش به ذهن بازیگر هم می‌‏آید که به سراغ چه بازی‏هایی برود تا مد نظر کارگردان باشد.

او درباره تفاوت نمایش خانگی با تلویزیون اظهار کرد: به خاطر فضایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد، کار کردن در آن نسبت به کارهای تلویزیونی کمی راحت‏‌تر به نظر می‌رسد. گفتن برخی از دیالوگ‌ها و رفتن به سمت برخی بازی‏‌ها در شبکه نمایش خانگی راحت‏‌تر از تلویزیون است و به نظرم فضای آزادتری دارد.

تشکر که از قسمت دوم وارد این سریال می‌‏شود پیش بینی کرد «ابله» مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

تصویر گسترپاسارگاد و محمد مسعود تهیه کنندگان «ابله» هستند که بزودی قسمت اول آن عرضه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز