خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال فیلم به «نسیم شرقی» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۷۲

به دلیل استقبال خوبی که از فستیوال بین‌المللی فیلم «نسیم شرقی» Eastern Breeze شد، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۵(برابر با ۲۰ دی ۱۳۹۳) تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به فستیوال بین‌المللی فیلم «نسیم شرقی» تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۵(برابر با ۲۰ دی ۱۳۹۳) تمدید شد.

به گزارش ایلنا؛ پویان طباطبایی دبیر فستیوال، در این باره گفت: تاکنون از بیش از ۳۰ کشور به دبیرخانه فستیوال رسیده است. به همین دلیل کمیته اجرایی برآن شد تا مهلت ارسال آثار را تمدید کند. این تصمیم به دلیل ایجاد فرصت برای حضور حداکثری علاقمندان در اقصی نقاط دنیا گرفته شده است.

به گفته او، فستیوال «نسیم شرقی» Eastern Breeze بهار سال ۱۳۹۴در بخش جنبی خود ورک شاپی با حضور «مجید موثقی» استاد دانشگاه و «احمد مجتبی جمال» رییس جشنواره داکا برگزار می‌کند که علاقمندان به فیلمسازی اعم از ایرانی و غیرایرانی می‌توانند برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند.

طباطبایی همچنین اضافه کرد: موضوع این دوره از فستیوال «شرق» است و در ۲ بخش فیلم کوتاه و نیمه بلند در ژانرهای داستانی، مستند و انیمیشن برگزار می‌شود و فیلم‌های منتخب در سینما «کارلتون» تورنتو به نمایش درمی‌آیند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس easternbreeze. ca مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز